۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6101488
T T
۰ نفر

رویانیان: سهمیه سوخت تاکسی ها منطقه ای می شود

۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6101488
رویانیان: سهمیه سوخت تاکسی ها منطقه ای می شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/06 اجتماعی.رویانیان.تاکسی.بنزین تهران ـ رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: با توجه به ابلاغ ریاست جمهوری و براساس پیشنهاد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، سهمیه سوخت تاکسی ها به صورت منطقه ای ارائه می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رویانیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با شرکت نفت و عدم نیاز به تغییر کارت سوخت تاکسی ها به دنبال ارائه سهمیه سوخت تاکسی ها به صورت منطقه ای از خردادماه در بخشی از کشور هستیم.
وی افزود: در تهران و سایر شهرهای کشور، برای اجرایی کردن این هدف ضریب مشخص شده است و براساس نیاز به تاکسی ها سهمیه سوخت ارائه خواهد شد.
رویانیان به عنوان مثال به میزان مصرف سوخت تاکسی های برون شهری در شهرهایی همچون خوزستان و آذربایجان اشاره کرد و گفت: قطعا میزان مصرف سوخت در آذربایجان به واسطه عدم استفاده از کولر کمتر از خوزستان خواهد بود.
وی همچنین اعطای مجوز برای نصب تبلیغات بر روی بدنه تاکسی ها را از دیگر ابلاغهای ریاست جمهوری به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام کرد و افزود : به منظور حمایت و کمک مالی به دارندگان تاکسی پیشنهاد دادیم که مجوز نصب تبلیغات بر روی تاکسی ها ارایه شود.
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور خاطر نشان کرد: این پیشنهاد مورد تایید ریاست جمهوری قرار گرفته است و در ابلاغ ارائه شده از سوی این ستاد ، مقرر شد بر روی تاکسی ها تبلیغات نصب شود و درآمد حاصل از آن به رانندگان تاکسی اختصاص یابد.
رویانیان اظهار داشت: در این ارتباط با شورای هماهنگی وزارت کشور نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته است و در این مورد به شرط لحاظ ایمنی، مجوزهای لازم ارائه خواهد شد.
وی همچنین بحث بیمه تاکسی ها را از دیگر نکات موجود در ابلاغیه ریاست جمهوری اعلام کرد و افزود: به رغم تصمیمات اتخاذ شده در سال گذشته مبنی بر پرداخت 50 درصدی سهم بیمه تاکسی ها از سوی دولت، سهم بیمه این دسته از فعالان بخش حمل و نقل عمومی پرداخت نشده بود که با تصمیمات گرفته شده، سهم بیمه رانندگان تاکسی از دولت اخذ و واریز خواهد شد.
ادامه دارد....
اجتمام 9132**1708** شماره 029 ساعت 12:58 تمام
۰ نفر