۱۳ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6100285
T T
۰ نفر

رییس پلیس راهوار ناجا /

۱۳ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6100285
رییس پلیس راهوار ناجا / ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی کشور روان است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/13 اجتماعی.ترافیک.ناجا تهران - رییس پلیس ترافیک راهوار ناجا اعلام کرد: ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی کشور روان است .
سرهنگ محسن مهرآیی روز شنبه به ایرنا گفت : هم اکنون محور چالوس و هراز در ابتدای شهرستان آمل و قم به سمت تهران ،قم - کاشان و اصفهان به سمت تهران نیمه سنگین و روان است .
وی با بیان اینکه آمدوشد خودروها در اکثر محورها بدون مشکل و روان درحال انجام است، ابراز امیدواری کرد تا امروز به عنوان روز طبیعت کم حادثه ترین روز از نظر سوانح رانندگی در کشور رخ دهد.
سرهنگ مهرآیی از عجله و شتاب بی مورد برای رسیدن به مقصد به عنوان بیشترین علت تصادفات نام برد و از رانندگان خواست تا برای سلامتی خود و خانواده احتیاط کنند .
رییس پلیس ترافیک راهوار ناجا از بروز 20 فقره تصادف واژگونی خودرو در روز جاری خبرداد و گفت : این اتفاقات نشان دهنده بی توجهی رانندگان به الزامات ایمنی در سفر است .
وی همچنین یاد آور شد : با توجه به اینکه بسیاری از مسافران هنگام بازگشت به شهرهای خود از طبیعت زیبا و سرسبز کشور استفاده می کنند انتظار می رود تا از ساعات آینده ترافیک پر حجم در محورهای مواصلاتی به ویژه محورهای شمالی به سمت تهران ایجاد شود .
سرهنگ مهرابی تاکید کرد : پلیس راهوار ناجا همچون روزهای گذشته سال نو ، برآن است تا پایان روز با تمام تجهیزات و نیروی انسانی از هر گونه انسداد و حادثه ناگوار جلوگیری کند.
وی ابراز امیدواری کرد تا تمام مسافران با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به سلامت به شهرهای خود برسند و خاطرات خوشی را از ایام تعطیل سال 90 داشته باشند .
اقتصام **1601** شماره 009 ساعت 14:31 تمام
۰ نفر