۴ اسفند ۱۳۷۳، ۰:۰۱
کد خبر: 5890716
T T
۰ نفر
رهبر نهضت جعفری پاکستان از عملکرد دولت این کشورانتقاد کرد # اسلام اباد - ایرنا4/12/73 برابر با23 فوریه 1995 رهبر نهضت فقه جعفری پاکستان در بیانیه ای دولت این کشور را متهم ساخت درجهت جلوگیری از اقدامات تروریستی و فرقه گرایانه موفق عمل نکرده است.
علامه سید ساجد نقوی در این بیانیه که روز پنج شنبه منتشر شد افزود عوامل فرقه گرا کماکان به اقدام های تروریستی خود علیه منافع مسلمانان ادامه می دهند و دولت باید در این زمینه شدت عمل به خرج دهد.
وی از دولت پاکستان خواست وابستگی گروه های تروریستی و تفرقه افکن به کشورهای خارجی را برملا کند تا ماهیت انان بیش از پیش روشن شود.
مطبوعات پاکستان اخیرا نوشتند علیه دو تن از سرکردگان گروهک تروریستی سپاه صحابه به جرم نقش داشتن در چندین موردقتل/دزدی و اعمال تروریستی اعلام جرم شده است.
رهبر شیعیان پاکستان همچنین تصمیم دولت این کشور برای کنترل فعالیت های اداری و مالی مدارس و مراکز مذهبی را مورد انتقاد قرار داد و گفت مقام های دولتی باید قبل از این اقدام با رهبران مذهبی مشورت کنند.
علامه سیدساجد نقوی همچنین از بهره برداری از مرکز نظارت بر فعالیت ها و ارتعاش های هسته ای در منطقه چکوال انتقاد کرد و گفت این مسئله در ذهن مردم ایجاد تردید کرده است.
وزارت امور خارجه پاکستان در پاسخ به این انتقادها گفته است که این مرکزهنوز مورد بهره برداری قرار نگرفته است.
۰ نفر