۳ بهمن ۱۳۷۳، ۰:۰۱
کد خبر: 5887714
T T
۰ نفر
رهبران نهضت جعفری و جماعت اسلامی پاکستان برای مبارزه بافرقه گرایی بایکدیگر مذاکره کردند # اسلام اباد ایرنا- 23/11/73 برابر با23 ژانویه 1995 رهبران نهضت جعفری و جماعت اسلامی پاکستان به منظور مذاکره و تبادل نظر درباره مبارزه علیه فرقه گرایی روز یکشنبه در لاهور باهم دیدار کردند.
روزنامه جنک چاپ راولپندی روز دوشنبه نوشت علامه سید ساجد علی نقوی و قاضی حسین احمد در این دیدار در زمینه خاتمه فرقه گرایی/ مسئله کشمیر/ بندر گوادر/ برنامه هسته ای پاکستان و اوضاع در چچن و بوسنی هرزگوین گفتگو کردند.
علامه ساجد نقوی پس از این دیدار در گفتگو با خبرنگاران این ملاقات را بسیار موفقیت آمیز خواند.
وی گفت .. نهضت جعفری پاکستان برای پایان دادن به فرقه گرایی در کشور امادگی کامل دارد و در جهت گسترش وحدت و اتحاد میان مسلمانان تلاش می کند.
وی افزود نهضت جعفری برای مذاکره با احزاب سیاسی هم فکر اماده است و اگر حزب مردم یا مسلم لیک شاخه نواز مایل باشند ما از گفتگو با انان استقبال می کنیم.
رهبر نهضت جعفری پاکستان در مورد حمایت از پیشنهاد رای عدم اعتماد به دولت و پیوستن به جناح مخالف گفت در این زمینه بعدا تصمیم خواهیم گرفت.
وی افزود بیانیه های مختلف مقام های دولتی درباره گوادرابهاماتی را بوجود اورده است و بهتر است موضوع در پارلمان بررسی و ملت نیز از اجاره یا فروش بندر گوادر و یا تکذیب ان اگاه شوند.
۰ نفر