۷ دی ۱۳۷۴، ۰:۰۱
کد خبر: 5853122
T T
۰ نفر
یک روزنامه پاکستانی : امریکا روش تروریسم علنی را در پیش گرفته است # اسلام اباد-ایرنا 6/ 10/ 1374 برابر با 27 دسامبر 1995 یک روزنامه پاکستانی در واکنش به طرح تازه دولت کلینتون برای اقدام علیه ایران نوشت امریکا که یک کشور مدعی حمایت از دمکراسی است تمامی ارزش ها را کنار گذاشته و روش تروریسم علنی را در پیش گرفته است .
روزنامه اردو زبان خبرین در سرمقاله ای با عنوان " تروریست کیست" نوشت تنفر و نکوهش اولین واکنشی است که جهان اسلام و کشورهای ازادیخواه بایددر برابر اقدام آمریکا ابراز کنند .
روزنامه مذکور انچه آمریکا علیه کشورهای مختلف به طور محرمانه انجام می دهد را مورد اشاره قرار داد و افزود " در پیش گرفتن تروریسم علنی جسارت تازه ای است که اهداف استکباری و صلیبی طراحان نظم نوین جهانی را نشان می دهد" .
خبرین سیاست های مترقی دولت ایران و پیشرفت های بدست امده را عامل اصلی دشمنی آمریکا با ایران ذکر کرد و افزودسیاستهای دولت آمریکا در برخورد با ایران باعث شد تا سرمایه گذاران آمریکایی نتوانند از پیشنهاد های ایران درزمینه سرمایه گذاری استفاده کنند .
خبرین نوشت واشنگتن بی دلیل اقدام هایی را علیه ایران اغاز کرده و توطئه ننگینی را برای برکناری دولت قانونی ایران تدارک دیده است .
۰ نفر