۱۳ خرداد ۱۳۷۴، ۰:۰۱
کد خبر: 5835596
T T
۰ نفر
فرمانده نیروی انتظامی ایران : از قمه زنی جلوگیری می شود # تهران - ایرنا 13/3/74 برابر با 3 ژوئن 1995 فرمانده نیروی انتظامی ایران هشدارداد .. نیروی انتظامی با افراد و هیات های مذهبی که در ایام محرم اقدام به قمه زنی کنند برخورد خواهد کرد.
تیمسار رضاسیف اللهی روز شنبه در گفتگویی با خبرنگاران با اشاره به فرمایشات رهبرانقلاب مبنی بر عدم قمه زنی در مراسم عزاداری امام حسین در ایام ماه محرم اظهار داشت .. این نیرو همانند سال گذشته وبا اقدامات گسترده خود از هرگونه حرکاتی همچون قمه زنی در تکایاو دسته های عزاداری جلوگیری خواهد کرد .
فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد .. مکانهایی که بعضی از افراد و هیات ها در انجا اقدام به قمه زنی کنند نیز توسط عوامل امنیتی شناسایی و برابر قانون با انها رفتار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی گفت .... بیش از 10 هزار تن از پرسنل نیروی انتظامی در قالب 243 پاسگاه انتظامی و یکهزار گشت موتوری وخودرویی وظیفه نظم و انضباط و برقراری امنیت این مراسم رابه عهده خواهندداشت .
فردا 14خردادششمین سالگرد رحلت امام خمینی است وهزاران زائر از ایران وجهان دربزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند کرد
۰ نفر