۴ اردیبهشت ۱۳۷۴، ۰:۰۱
کد خبر: 5832165
T T
۰ نفر

سرپرست حجاج ایرانی تهران را به مقصد مدینه ترک کرد

۴ اردیبهشت ۱۳۷۴، ۰:۰۱
کد خبر: 5832165
سرپرست حجاج ایرانی تهران را به مقصد مدینه ترک کرد # تهران - ایرنا4/2/74 برابر با24 آوریل 1995 حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی روز دوشنبه تهران را به مقصد مدینه منوره ترک کرد.
وی قبل از ترک تهران در گفتگو با خبرنگاران گفت: حج امسال بر اساس رهنمودهای امام و ارشادات رهبر انقلاب در زمینه های اتحاد ، وحدت کلمه ، همدلی ، تفاهم ، برادری و هوشیاری همه مسلمانان جهان در برابر توطئه های تفرقه انگیز دشمنان برگزار می شود.
محمدی ری شهری افزود: بازگشت مسلمین جهان به خویش و پیوند با گذشته سراسر افتخار آمیز و نورانی خود باید از جمله مهمترین اصول حج امسال باشد.
سرپرست حجاج ایرانی اضافه کرد: تبیین مفهوم واقعی توحید و شرک ، در قالب پیام برائت مقام معظم رهبری در روز برائت منتشر می شود که امیدواریم این پیام را با همکاری مقامات عربستان سعودی از مرکز توحید به گوش جهانیان برسانیم.
حجت الاسلام و المسلمین ری شهری گفت: بررسی ، تبادل نظر مسائل و مشکلات جهان اسلام و همفکری نزدیک برای حل مشکلات کشورهایی نظیر فلسطین ، الجزایر ، بوسنی و سایرکشورها از جمله اهداف فرهنگی و تبلیغی حج امسال است.
۰ نفر