۳۰ فروردین ۱۳۷۵، ۰:۰۱
کد خبر: 5792812
T T
۰ نفر
معاون سابق وزیر دفاع هند :هدف تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان پیروزی در انتخابات اتی فلسطین اشغالی است # دهلی نو - ایرنا 30 فروردین 1375 برابر با 18 آوریل 1996 به اعتقاد معاون سابق وزیر دفاع هند رژیم صهیونیستی تهاجم گسترده علیه شیعیان لبنان را فقط با هدف پیروزی در انتخابات اینده فلسطین اشغالی اغاز کرده است.
" ک. سوبرامانیام " روز چهارشنبه طی مقاله ای در روزنامه " اکونومیک تایمز " چاپ دهلی نوشت که رژیم صهیونیستی با این اقدام خود قصد دارد به مردم فلسطین اشغالی نشان دهد نزد ان رژیم امنیت بیش از صلح اهمیت دارد.
" شیمون پرز " نخست وزیر رژیم صهیونیستی معتقد است که یک پیروزی سریع نظامی می تواند پیروزی حزبش در انتخابات را تضمین کند.
" سوبرامانیام " ضمن ابراز تاسف از حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی می افزاید : این اقدام واشنگتن روند صلح راتهدید می کند.
" از انجا که سالجاری سال انتخابات در آمریکا نیز هست دموکرات ها و جمهوریخواهان تلاش می کنند حمایت یهودیان آمریکا را جلب کنند و به اعتقاد ناظران ، پشتیبانی واشنگتن از تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی با همین هدف صورت می گیرد" .
" سوبرامانیام " می نویسد نه بمب های اسراییلی می تواند مساله حزب ا... را پایان دهد و نه جنک می تواند پیروزی " شیمون پرز " در انتخابات را تضمین کند.
" در حقیقت مشکل لبنان بدون دخالت ایران و سوریه نمی تواند پایان یابد و آمریکا باید بپذیرد که کلید حل مساله لبنان در دست ایران است" .
" سوبرامانیام " در پایان نتیجه گیری می کند آمریکا باید سیاست مهار ایران را کنار گذاشته و عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در لبنان را که از حد مبارزه با تروریسم فرا تر رفته متوقف کند" .
۰ نفر