۲۵ فروردین ۱۳۷۵، ۰:۰۱
کد خبر: 5792243
T T
۰ نفر
چهارمین جشنواره بین المللی عکس کودک ونوجوان سوره روز سه شنبه برگزار می شود # تهران - ایرنا 25 فروردین 1375 برابر با 13 آوریل 1996 چهارمین جشنواره بین المللی عکس کودک و نوجوان سوره بانمایش بیش از 3250 اثر ارسالی از 979 عکاس از 23 کشور جهان 28 فروردین ماه جاری / 16 اوریل / در خانه عکاسان ایران گشایش می یابد.
" احمد ناطقی " دبیراین جشنواره ، هدف از برپایی این دوره از جشنواره را رشد و گسترش عکاسی و پرداختن به کودکان به عنوان آینده سازان جهان توصیف کرد.
وی افزود: در بخش اول از میان 804 اثر ارسالی 65 قطعه و در بخش دوم از میان بیش از 2400 اثر ارسال شده، 83 قطعه عکس پذیرفته شده است که مجموعا148 اثر را شامل می شود.
دبیر چهارمین جشنواره بین المللی عکس سوره افزود: از مجموع 148 اثر پذیرفته شده دربخش مسابقه، 96 قطعه آن به عکاسان خارجی تعلق دارد که از کشورهایی چون ژاپن،لیتوانی،ویتنام،هند،سریلانکا،آمریکا،روسیه،پاکستان و فیلیپین ارسال شده اند.
" ناطقی " از جمله ویژگیهای این دوره از جشنواره راحضور داوران کودک و نوجوان باموضوعات " آزاد "و"بازی" خواند.
وی برگزاری دومین مسابقه عکس در نشریات کودک و نوجوان، برپایی سه نمایشگاه باعناوین " کودکان در فیلم های سینمایی " ، " کودکان کارگر " ، " جشنواره جشنواره ها"، انتشار چهار نمونه پوستر،انتشار کتاب رنگی مجموعه عکسهای پذیرفته شده در بخش مسابقه را از برنامه های جنبی این دوره از برپایی جشنواره خواند.
این جشنواره تاپایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
(40 )
۰ نفر