۹ آذر ۱۳۷۶، ۰:۰۱
کد خبر: 5777097
T T
۰ نفر
حکومت خودگردان از کنفرانس تهران خواست تابطورجدی سیاست های توسعه طلبانه اسراییل را بررسی کند # دمشق - ایرنا نهم آذر 1376 برابر با 30 نوامبر 1997 " جرارنعمان القدوه " ، مسوول امور اقتصادی حکومت خود گردان فلسطین روز یکشنبه در دمشق گفت: رهبران کشورهای اسلامی در نشست مهم تهران باید در مورد سیاست های توسعه طلبانه اسراییل تصمیم گیری کنند.
وی این مطلب را در مصاحبه با ایرنا اعلام کرد و افزود : امیدواریم یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در تهران مساله فلسطین باشد.
القدوه افزود: فلسطینیان از سران کشورهای اسلامی می خواهند تا با توسعه طلبی صهیونیستها از طریق کمک به ملت فلسطین برخورد کنند.
این مقام فلسطین تصریح کرد:از سال 1993 میلادی تاکنون اسراییل 270 میلیون متر مربع از اراضی فلسطین را به بهانه های امنیتی و غیره مصادره و اشغال کرده است .
به گفته ی مسوول امور اقتصادی حکومت خود گردان ، تاکنون مسلمانان برنامه عملی برای جلوگیری از توطئه های خصمانه این رژیم ارایه نکرده اند.
" جرارنعمان القدوه " تاکید کرد : در صورت ادامه این روند تا 10 سال دیگر اوضاع ملت فلسطین دراراضی اشغالی بسیار دشوار خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد: نشست سران کشورهای اسلامی در تهران از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار است و تصمیمات ان می تواند سرنوشت ساز باشد .
۰ نفر