۷ مهر ۱۳۷۶، ۰:۰۱
کد خبر: 5769157
T T
۰ نفر
رهبر انقلاب اسلامی : ملت ایران در تمام مراحل جنک تحمیلی ارزشهای انسانی و اخلاقی را رعایت کرد # تهران - ایرنا هفتم مهر 1376 برابر با 29 سپتامبر 1997 حضرت آیت الله "علی خامنه ای" رهبر انقلاب اسلامی فرمودند : ملت بزرک ایران در تمامی مراحل جنک تحمیلی ،ارزش های انسانی و اخلاقی را رعایت کرد و هیچ کار ضد ارزشی و غیر اخلاقی از او صادر نشد،حق با او بود و نه به قصد تجاوز و تعدی ، تعرض و تصرف ، بلکه با هدف دفاع از حیثیت و ناموس ملی و حراست از اسلام و انقلاب جنگید .
رهبر انقلاب اسلامی روز دوشنبه در دیدار جمعی از اعضای گروه های تفحص پیکرهای مطهر شهدای مفقودالاثر ، با ایشان ، دوران هشت سال دفاع مقدس را به سبب خصوصیات برجسته آن ، یک مقطع استثنایی ، عزیز و به یادماندنی در تاریخ ایران ارزیابی کردند.
ایشان ، درگیر بودن عموم مردم در هشت سال دفاع مقدس را یکی از ویژگی های دفاع ملت ایران در برابر رژیم متجاوز عراق برشمردند.
رهبر انقلاب اسلامی ، از جست و جو برای یافتن پیکرهای مطهر شماری از شهیدان و تعیین سرنوشت مفقودان جنک تحمیلی به عنوان یک کار بزرک انسانی و خدمتی با ارزش به خانواده شهدا و مفقودان یاد کردند و افزودند:یافتن پیکرهای مطهر شهدای مفقود الاثر خدمت به روحیه ملی و عموم مردم است.
پیش از آغاز سخنان رهبر انقلاب اسلامی ، "میرفیصل باقرزاده" مسوول کمیته جستجوی مفقودین در ستاد کل نیروهای مسلح ، گزارشی از اقدامات انجام شده طی هفت سال اخیر را که به کشف پیکر بیش از 37 هزار شهید انجامیده است ، ارایه کرد .
*م.ف *
۰ نفر