۲۰ اسفند ۱۳۷۷، ۰:۰۱
کد خبر: 5746048
T T
۰ نفر
سخنان سرپرست حجاج ایرانی در تجلیل از مرحوم حاج سید احمد خمینی # مدینه منوره ،ایرنا: 20 اسفند 1377 برابر با 11 مارس 1999 نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی ، روز پنجشنبه ،در مدینه منوره، یاد مرحوم حاج سید "احمد خمینی" را گرامی داشت و " خدمات فراوان او به اسلام و انقلاب اسلامی و تبعیت کامل وی از رهبر معظم انقلاب اسلامی " را خاطر نشان کرد.
حجت الاسلام والمسلین "محمدی ری شهری" که در اجتماع اعضای هسته های امر به معروف و نهی از منکر سخن می گفت، افزود: حاج سید احمد خمینی پس از رحلت امام ( س ) و تا آخرین لحظه زندگی خود پشتیبان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و ذره ای از ولایت و رهبری فاصله نگرفت . او بارها به بنده گفته بود که مقام معظم رهبری هر دستوری بدهند ، بدون استثنا آن را انجام خواهم داد.
ری شهری ، حاج سید احمدآقا خمینی را خادم به نظام و ولایت فقیه خواند و گفت : اگر او امروز در میان ما بود ، یقینا هیچکس به خود جرات نمی داد که با گذشت مدت کوتاهی از رحلت امام عزیز ، سخنان صریح بنیان گذار جمهوری اسلامی را توجیه یا تحریف کند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ، وجود حاج احمد آقا خمینی را یکی از محورهای وحدت در جامعه اسلامی دانست و گفت : آن مرحوم در حیات با برکت خود برای نظام ، رهبری ، انقلاب و ادامه راه امام ( رض ) بسیار نافع و سازنده بود.
ری شهری ، بر ضرورت و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در حرمین شریفین تاکید کرد و رعایت این مهم را در حفظ عزت و اقتدار زائران ایرانی موثر دانست .
۰ نفر