۲۳ تیر ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 5678995
T T
۰ نفر
رییس جمهوری اتریش اواخر شهریور به ایران سفر می کند # تهران ، ایرنا : 23 تیر 1378 برابر با 14 ژوییه 1999 معاون وزیر اقتصاد اتریش در دیدار با دبیرکل اتاق بازرگانی ایران در تهران گفت: رییس جمهوری اتریش اواخر شهریور ماه سال جاری در راس یک هیات از ایران دیدار خواهد کرد .
"جوزف مایر" روز چهارشنبه تصریح کرد: طرحهایی که ارزش انها500 هزار تا 50 میلیون دلار است برای سرمایه گذاری در ایران پیش بینی شده که امید می رود زمینه توسعه همکاری های مشترک در این سفر فراهم شود .
دبیرکل اتاق بازرگانی ایران نیز گفت : بهترین راه توسعه همکاری ها بین دو کشور معرفی بخش های مختلف اقتصادی به یک دیگر است ضمن ان که مبادلات تجاری میان دو کشور نباید تنها به صادرات نفت ایران محدود شود و درباره فن اوری نیز دو کشور باید همکاری های مشترک داشته باشند.
" عبدالرحیم گواهی" با بیان این مطلب که اتریش در زمینه صنعت و تکنولوژی از پیشرفت خوبی برخوردار است افزود: ایران نیز برخوردار از نیروی انسانی ارزان و مواد اولیه وسوخت فراوان وارزان است و در این زمینه دو کشور می توانند از همکاریهای مشترک برخوردار شوند .
وی همچنین درباره قوانین سرمایه گذاری در ایران گفت : بررسی مالیات بر درآمد و حقوق سرمایه گذاری خارجی در ایران در دست بررسی است که امید می رود چشم انداز خوبی به همراه داشته باشد .
۰ نفر