۱۵ فروردین ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 5666456
T T
۰ نفر
گزارش پیش بینی وضعیت هوای ایران در روزهای دوشنبه و سه شنبه # تهران ، ایرنا : پانزدهم فروردین 1378 برابر با چهارم اوریل 1999 سازمان هواشناسی کشور در گزارش بعد از ظهر یکشنبه خود اعلام کرد: بررسی نقشه های هواشناختی در سطح زمین نشان دهنده نفوذ زبانه های پرفــشار از سمت غرب می باشد.
در این گزارش آمده است : نقشه های پیشیابی در سطوح فوقانی جریانات غربی را نشان می دهد که در نتیجه در دو روز آینده بجز در قسمت هایی از نیمه شرقی که احتمال جوی ناپایدار را دارد در سایر نقاط هوایی نسبتا پایدار حـــاکم می باشد.
سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای سایر نقاط کشور در 48 ساعت بعد از ساعت 10 صبح روز دوشنبه را به این شرح اعلام کرده است.
- هوای سواحل جنوبی دریای خزر نیمه ابری همراه با مه بتدریج با افـــزایش ابر در بعضی از نقاط همراه با بارندگی.
- هوای استان های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و اردبیل صاف تا کمی ابری در بعضی از نقاط همراه با وزش باد، بتدریج با افزایش ابر.
- هوای شهرهای شمالی استان خراسان کمی تا قسمتی ابری در بعد از ظـهر نیمه ابری همراه با وزش باد و احتمال رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق.
- هوای استان های فارس ، چهار محال و بختیاری ، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان و خوزستان صاف تاقسمتی ابری در بعداز ظهر با افزایش ابر و وزش باد.
- هوای استان های یزد، کرمان، جنوب استان خراسان و سیستان و بلوچستان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعضی از نقاط با احتمال گرد و خاک.
- هوای استان تهران و سایر نقاط کشور صاف تا کمی ابری گاهی قسمتی ابری با وزش ملایم باد.
سازمان هواشناسی کشور حداکثر دمای هوای روز یکشنــبه تهران را 23 درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد.
*پ.ی.*
۰ نفر