۲۲ تیر ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 5635563
T T
۰ نفر

"گری لیمون" : بازیکنان ایرانی مستعد هستند

۲۲ تیر ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 5635563
"گری لیمون" : بازیکنان ایرانی مستعد هستند # تهران، ایرنا: 22 تیر 1379 برابر با 12 جولای 2000 سرمربی آمریکایی تیم ملی بسکتبال ایران که به تازگی کار خود را با این تیم آغاز کرده است ، گفت: بازیکنان بسکتبال ایران از استعداد خوبــــــی برخوردارند و تنها نیاز به تمرینات و اموزش های این رشته ورزشی را دارند.
"گری لیمون" در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افـــزود : بازیکنان ایرانی در تمرینها بسیار جدی نشان می دهند و این امر نشان ازعلاقه بسیار انان به بسکتبال است.
وی با اشاره به تشکیل اردوی امادگی تیم ملی بسکتبال ایران گفـــــت: تمرین امادگی این تیم همه روزه در دو نوبت برگزار شد و امید دارم در مدت حضورم در ایران بتوانم بر پیشرفت کار این بازیکنان مستـــــعد تاثیر مثبت بگذارم تا انان بتوانند بازی های خوبی در رقابتهای بین المللی ورزش و ملتها و پیکارهای انتخابی غرب اسیا به نمایش گذارند.
این مربی آمریکایی در خصوص شناخت خود از بسکتبال ایران گفت: من اواخر سال گذشته، سفری به تهران داشتم و برسر تمرینهای تیم های امید و بزرگسالان حاضر شدم و شناخت نسبی نسبت به این بازیکنان به دست اوردم .
لیمون گفت : تیم ایران می تواند یکی از تیم های قدرتمند آسیا شود و به همین دلیل هر لحظه که احساس کنم بازیکن خوبی وجود دارد ، وی را به تیم ملی دعوت خواهم کرد.
وی در ادامه اظهارداشت بسکتبال ایران به دلیل انکه نتوانسته است خود را با رشد این رشته ورزشی در اسیا منطبق کند در طول چند سال اخیر به نتایج مطلوبی در رقابت های قاره ای دست نیافته است.
وی از تمرینهای سنگین و حرفه ای شــدن به عنوان راهکارهای پیشرفت ایــن رشته ورزشی در ایران یاد کرد و گفت این دو عامل سبب می شود که بسکتبــــال ایران به یکی از تیم های برتر قاره اسیا مبدل شود.
لیمون با اشاره به تعطیل شدن تمرینهای تیم ملی بسکتبال ایــــــــران اظهارداشت تمرینات بار دیگر و این بار با دعوت از 20 بازیکـــن از روز یکشنبه هفته اتی پیگیری می شود.
این مربی آمریکایی گفت:من با ذهن بار به ایران آمدم و به همین دلیل خود را اسیر و گرفتار فکر خاصی نمی کنم ، البته در بازی اعتقاد زیــادی به کار دفاعی مدرن و جدید دارم، زیرا به نظر من ابتدا باید یک تیم خوب دفاع کند و سپس به فکر حمله باشد.
. ز .
۰ نفر