۱۸ آذر ۱۳۸۴، ۰:۰۱
کد خبر: 5264272
T T
۰ نفر
# زابل ،خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/09/84 داخلی.دینی.سیاسی.نماز امام جمعه زابل در خطبه های نماز این هفته گفت : خبرنگارانی که در سانحه هواپیما به شهادت رسیدند ساده بدست نیامده بودند که به این سادگی از دست رفتند. حجت الاسلام " سیدکاظم طباطبایی " ضمن تسلیت شهادت خبرنگاران و عکاسان رسانه های صداوسیما ، خبرگزاری های ایرنا، فارس ، ایسناو مطبوعات به محضر رهبرمعظم انقلاب اسلامی اظهارداشت : چطور برای مسافران دیگر که برای تفریح به چابهار سفر می کنند هواپیماهای ایرباس لحاظ می شود. وی ادامه داد : این درحالی است که برای جمعی از هنرمندان ونخبگان جامعه هواپیمایی را که از رده خارج شده است را در نظر می گیرند. وی تصریح کرد : این افراد برای خدمت به نظام وانقلاب راهی چابهار بودند.
خطیب نماز جمعه زابل دربخشی دیگر از خطبه های نماز با اشاره به 19 آذر روز جهانی حقوق بشر با انتقاد از سازمان ملل گفت:با توجه به اعلامیه جهانی حقوق بشر ، سازمان ملل تاکنون به چه اندازه از حقوق بشریت دفاع کرده است.
طباطبایی ادامه داد : سازمان ملل که ادعای حمایت از حقوق بشر را دارد مگر از جنایات آمریکا بر علیه بشریت اطلاعی ندارد. امام جمعه زابل اظهارداشت : آمریکا ارزش این را ندارد که باآنهاصحبت کنیم پس روی صحبتمان باسازمان ملل است که از آنهاسوال کنیم مگر مردم عراق ، فلسطین وافغانستان بشر نیستند. طباطبایی همچنین فرارسیدن میلاد "امام رضا(ع)" را به مسلمانان تبریک گفت شهرستان 400 هزارنفری زابل (سیستان ) در 205 کیلومتری شمال شرقی زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان بااستان "نیمروز" افغانستان 314 کیلومترمرزمشترک دارد. 2694/589/542
۰ نفر