۲۹ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4949418
T T
۰ نفر
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/12/86 اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ (فاتب ) گفت : با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده از سوی پلیس و همکاری صمیمانه مردم حوادث چهارشنبه سوری امسال در مقایسه با سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشت.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ (فاتب ) گفت : با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده از سوی پلیس و همکاری صمیمانه مردم حوادث چهارشنبه سوری امسال در مقایسه با سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشت.
سردار سرتیپ احمدرضا رادان در گفتگو با ایرنا افزود : این امر مهم براساس افزایش سطح آگاهی مردم در استفاده نکردن از مواد محترقه خطرناک و پرخطر صورت گرفت.
وی تصریح کرد : مراسم شب چهارشنبه سوری امسال در کمال نظم و امنیت با کمترین حادثه ناگوار در پایتخت برگزار شد.
سردار رادان اظهار داشت : براساس گزارشات اورژانس تهران و آتش نشانی، ماموریت های این دو سازمان در شب گذشته در مقایسه با چهارشنبه سوری سال قبل 40 درصد کاهش داشته است.
وی تاکید کرد : تنها در دو نقطه از شرق و غرب تهران شب گذشته با قانون شکنی توسط برخی افراد فرصت طلب و سودجو مواجه شدیم که پلیس به منظور نظم و امنیت و ممانعت از ایجاد مزاحمت برای مردم اقدام به دستگیری تعدادی از افراد قانون شکن کرد.
به گفته وی، این افراد هم اکنون در اختیار پلیس بوده که برخی از آنها با اخذ تعهد کتبی و متعهد شدن به عدم انجام اقدامات مغایر قانون آزاد و تعداد دیگری به دلیل شدت رفتارهای هنجار شکن تا پایان تعطیلات نوروزی در اختیار پلیس خواهند بود.
سردار رادان یادآور شد، در همین راستا تعدادی خودرو متوقف شده که با حکم مقام قضایی و اعلام قبلی پلیس تا پایان تعطیلات در پارکینگ متوقف خواهند بود.
7250**** شماره 005 ساعت 01:17 تمام
۰ نفر