۱۷ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4940861
T T
۰ نفر
.................................................................
کرج، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/12/86 داخلی سیاسی.نمازجمعه.انتخابات.هشتم.دیدگاه.هسته ای.
امام جمعه کرج از نامزدهای انتخاباتی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی از تخریب همدیگر پرهیز کنند.
حجت الاسلام و المسلمین " محسن کازرونی" در خطبه های نمازجمعه کرج با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص ) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: تاکنون رفتارهای نامزدهای انتخاباتی درشهرستان کرج قابل تقدیر بوده و انتظار می رود این روند با رعایت هرچه بیشتر اصول اخلاقی و انتخاباتی تداوم یابد.
وی تصریح کرد: برای رسیدن به یک دوره چهارساله در مجلس نیازی به بد اخلاقی نیست و باید همه تلاش کنند که انتخابات در فضایی آرام و بانشاط برگزار شود.
امام جمعه کرج گفت: حضور گسترده مردم بویژه جوانان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی تهدیدها و توطئه های دشمنان اسلام را کم رنگ خواهد کرد. کازرونی همچنین به سفر اخیر رییس جمهوری اسلامی ایران به عراق اشاره کرد و اظهار داشت: این سفر یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران بود.
وی افزود: با اینکه وضعیت امنیتی عراق مناسب نیست اما رییس جمهوری اسلامی ایران با حضور در این کشور مسلمان و همسایه مورد استقبال مردم و مسوولان عراقی قرار گرفت.
امام جمعه کرج گفت: این امر بیانگر آن است که رییس جمهوری اسلامی ایران بر خلاف سران آمریکا از جنس مردم است.
وی یادآور شد: این درحالی است که رییس جمهوری آمریکا حتی جرات اینکه یک شب در عراق بماند، ندارد.
امام جمعه کرج بااشاره به صدور قطعنامه جدید شورای امنیت علیه ایران اظهارداشت: این قطعنامه موضوع جدیدی برای ملت مقاوم ایران نیست و تازگی ندارد.
خطیب جمعه کرج با محکوم کردن جنایات صهیونیستها در نوار غزه گفت : متاسفانه مجامع بین المللی و سران کشورهای عرب و مسلمان در مقابل این جنایات سکوت کرده اند.
وی افزود: سازمان ملل بخاطر برخورداری برخی قدرتها از حق وتو نمی تواند حلال بسیاری از مشکلات جامعه جهانی بویژه در فلسطین اشغالی باشد.
امام جمعه کرج گفت: برخی قدرتهای بزرگ این سازمان را وسیله ای برای دست یافتن به اهداف شوم خود قرار داده اند.
وی اضافه کرد: با اینکه رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر جمعیت یک و نیم میلیون نفری نوار غزه را در محاصره نظامی قرار داده و تعداد زیادی کودک و مردم بی گناه فلطسینی را به خاک خون کشیده است اما مجامع بین المللی سکوت کرده اند.ک/2 7410/691/587 شماره 229 ساعت 17:08 تمام
۰ نفر