۱۹ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4920204
T T
۰ نفر
.................................................................
شهرری، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/11/86 داخلی.سیاسی.عبادی.نماز جمعه امام جمعه شهرری گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم محوری و عدالت اجتماعی بنا نهاده شده است.
آیت الله سید علی غیوری در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرری افزود: نهضت انقلاب ایران برگرفته از نهضت حسینی و عاشورا است.
وی بیان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با شجاعت و رشادت تمام در برابر استکبار ایستاد پایه های ظلم و فحشا و بیدادگری را از بین برد.
وی گفت:با پیروزی انقلاب اسلامی مردم آزادی و استقلال واقعی خود را به دست آوردند و از چنگال سیاهی و ظلمت رها شدند.
غیوری گفت:خمینی بت شکن با خشکاندن ریشه های طاغوتیان از ایران ملت را برای همیشه از ستم اربابان و زورمداران تاریخ ایران نجات داد.
وی گفت: پیشرفت تکنولوژی، علم و صنعت و موفقیت جوانان در تمام عرصه ها مرهون زحمات و تلاش های امام راحل و خون شهیدان انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در شهرری ازشهروندان شهری خواست باهوشیاری در انتخابات شرکت کنند و مطمئن باشند که هر رای آنان در سرنوشت سیاسی کشور موثر است.
فرماندای شهرستان ری نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران هویت از دست رفته دینی و مذهبی ملت ایران را به آنان بخشید.
ولی موسوی مدنی، پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ری افزود: امام خمینی (ره )نهضتی راآغاز کرد که نه تنها منشا بیداری و آگاهی محرومان و مظلومان ایران بلکه جهانیان شد.
وی بیان کرد: نهضتی را که امام پایه ریزی کرد بر مبنای ایمانی، اعتقادی و حمایت بسیار شدید از محرومان و هجوم بر استکبارگران و جهان خواران است.
وی گفت:امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام قدرت و توان خود در برابر استکبار جهانی و دشمنان انقلاب ایستاده است و ملت برای سربلندی و سرافرازی انقلاب اسلامی جانفشانی می کنند.ک/2 7303/1660/675 شماره 187 ساعت 14:18 تمام
۰ نفر