۱۲ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4914588
T T
۰ نفر
.................................................................
کاشان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/11/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.دیدگاه.
شماری از نمازگزاران جمعه کاشانی مجلس شورای اسلامی را نماد حاکمیت مردم دانستند و بر حضور گسترده مردم در انتخابات 24 اسفند ماه تاکید کردند.
این عده در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند ، شرکت در انتخابات تجدید پیمان با آرمانهای شهدا ، امام راحل و ارزش های انقلاب اسلامی است.
یکی از نمازگزاران گفت: مشارکت و حضور مردم بر اساس اعتمادسازی مسوولان بوجود می آید و اگر مردم بدانند که مجریان انتخابات امانتدار آنها هستند بی شک با حضور در پای صندوقهای رای حماسه خواهند آفرید.
"محمدرضا دوست" از حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین مساله یاد کرد وافزود: حضور پرشور و آگاهانه مردم درپای صندوقهای رای به دشمنان خواهد فهماند که مردم با وجود برخی مشکلات اقتصادی همواره حامی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام هستند.
وی خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی در سرنوشت آینده مملکت تعیین کننده است بنابراین مردم باید نماینده ای به خانه ملت بفرستند که متعهد، بااقتدار و در خط ولایت و رهبری باشد.
"حامد مصلحی" نیز گفت: برای پایدار ماندن نظام اسلامی باید با آگاهی و هشیاری تمام مردم نماینده ای به مجلس بفرستند که حافظ و نگهداری اسلام باشد.
وی که خود را فرهنگی معرفی کرد، افزود: قشرهای مختلف مردم باید با حضور پرشکوه درپای صندوقهای رای، باانتخاب نمایندگان صالح، متعهد و مومن، مجلس هشتم را همچون مجلس هفتم مطلوب و سربلند نگه دارند.
وی تاکید کرد: مردم باید نمایندگان شجاعی مانند شهید آیت الله مدرس را انتخاب کنند تا در مقابل تهدیدهای بیگانگان به ویژه استکبار جهانی عقب نشینی نکنند و بتوانند از حق مردم دفاع کنند.
"فاطمه دادشی" هم به خبرنگار ما گفت: مردم باید با برگزیدن نمایندگانی دیندار، دلسوز متعهد و با تدبیر در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای، زمینه مجلس خدمتگزار، کارآمد، فعال و منسجم را بوجود آورند.
وی که خود را دانشجو معرفی کرد، افزود: اگر مردم اینگونه نمایندگان را برای مجلس هشتم انتخاب کنند بطور حتم از مشکلات و معضلات کشور کاسته خواهد شد.
وی باتاکید بر اینکه حضور گسترده مردم درپای صندوقهای رای باعث ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی می شود، اظهار داشت: شرکت آگاهانه و فعالانه مردم در انتخابات همان چیزی است که دشمنان انقلاب را در تحقق توطئه هایشان ناکام خواهد کرد.
وی با توجه به جنجال آفرینی های دولتمردان آمریکا بر علیه پرونده هسته ای ایران ، تصریح کرد: دشمنان به این انتخابات سرنوشت ساز چشم طمع دوخته اند اما مشارکت پرشور مردم نشان خواهد که مردم همچنان خود راصاحب کشور می دانند و با مسوولان همگام هستند.
فرمانده پادگان هوایی آیت الله کاشانی کاشان نیز باتاکید برحضور حداکثری آحاد مردم درپای صندوقهای اخذ رای گفت: هر رای مردم به مثابه تیری بر قلب دشمنان است.
سرهنگ پاسدار "اسماعیل راحمی" افزود: مردم باید آگاهانه و بابصیرت و با در نظر گرفتن معیارها و ارزشهایی که ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای فرموده اند ، نماینده اصلح خود را انتخاب کنند.
وی تصریح کرد: همه مردم برای انتخاب نماینده خود بایداصول انتخابات یعنی فقه انتخاباتی، اخلاق انتخاباتی و قانون انتخابات را رعایت کنند. ک/4 562/587 شماره 382 ساعت 18:44 تمام
۰ نفر