۵ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4909028
T T
۰ نفر
......................................................................
کیش، خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/11/86 داخلی.سیاسی.نمازجمعه.عبادی.انتخابات.هشتم.دیدگاه.غزه.
امام جمعه کیش گفت: به رغم تبلیغات منفی دشمنان انقلاب اسلامی، حضورگسترده و پرشورمردم را طی 29 سال گذشته در 28انتخابات مختلف کشورمان شاهد بوده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین "حسن علیدادی" در خطبه های نمازجمعه این جزیره افزود: حضور پرشور مردم در تمام صحنه ها و جریانات سیاسی و انتخابات نشان دهنده تفکر مردم در خصوص همراهی با نظام اسلامی است.
وی با بیان آنکه مردم نجیب و شریف ایران ولی نعمت ما هستند، گفت: هرچه عملکرد ما مردمی تر ومنطقی تر باشد حضور مردم نیز درصحنه های مختلف کشورمان پرشورتر خواهد بود. علیدادی سپس بر حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: مجلس یکی از ارکان نظام است و نمایندگان شجاع و ارزشمند باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.
خطیب نماز جمعه این هفته کیش گفت: آمریکاییها و دشمنان انقلاب با بحران سازی به دنبال حضور کم رنگ مردم در این انتخابات هستند، اما ملت ایران ثابت خواهند کرد تبلیغات منفی دشمنان تاثیری بر اراده آنها ندارد.
امام جمعه کیش تاکید کرد: حضور افراد شایسته در مجلس شورای اسلامی سبب می شود نمایندگان لایق ملت در تصویب قوانین بدون ترس، تنها خدا را در نظر بگیرند.
وی اظهارداشت: در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی دولتمردان آمریکایی تبلیغات و بحرانهای جدیدی از جمله حمله قایقهای ایرانی به ناوگان آمریکا و پروندهای هسته ای را علیه ایران آغاز کرده اند تا نتیجه آن را در انتخابات ببیند.
علیدادی در ادامه خطبه های نمازجمعه کیش جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کرد و گفت: فاجعه هولناک انسانی، محاصره غزه و کشتارمردم در فلسطین اشغالی به دنبال سفر رییس جمهور آمریکا به خاورمیانه انجام می شود.
وی تصریح کرد: به رغم جنایات صهیونیستها در غزه با کمال تاسف سازمان ملل، سازمانهای مدعی حقوق بشر و برخی از سران کشورهای عربی در این زمینه تاکنون سکوت کرده اند.
امام جمعه کیش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صهیونیستها و مسوولان آمریکایی شکست را در لبنان متحمل شدند لذا رژیم صهیونیستی و رییس جمهور آمریکا در جنایات غزه ننگ دیگری را در تاریخ برای خود باقی گذاشتند.
امام جمعه کیش در پایان از تمام دست اندرکاران مجالس عزاداری امام حسین (ع) در جزیره کیش و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این مجالس در ایام دهه محرم قدردانی کرد.ک/2 1108/587 شماره 301 ساعت 16:29 تمام
۰ نفر