۳۰ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4885632
T T
۰ نفر
................................................................
ساری، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/09/86 داخلی.ورزشی.فوتسال.فجر.صنایع چوب.مازندران.
از هفته پنجم رقابتهای فوتسال دسته یک باشگاههای کشور تیم صنایع چوب محبوبی آمل دیگر نماینده مازندران شهروند را برد و فجر قایم گلوگاه در خانه با نماینده قزوین مساوی کرد.
به گزارش ایرنا، در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته عصر جمعه تیم صنایع چوب محبوبی آمل در بابل میزبان خود شهروند بابل را با نتیجه سه بر دو شکست داد.
تیم صنایع چوب در حالی با سرمربی جدید خود تیم شهروند بابل را شکست داد که نیمه نخست این دیدار را دو بر یک به میزبان هم استانی خود باخته بود.
عبدالله بابایی، سرمربی جدید تیم صنایع چوب محبوبی آمل در دقایق پایانی این دیدار با بیرون کشیدن دروازه بان تیم خود و اضافه کردن یک مهاجم به برتری دست یافت.
تیم فجر قایم گلوگاه دیگر تیم مازندرانی نیز در این هفته در حضور اندک تماشاگر حاضر در سالن ورزشی شهدای رستمکلا درمقابل تیم شاپ قزوین به تساوی رضایت داد.
در این دیدار که قضاوت آن بر عهده حسین شاهمرادی و حسنعلی رحیمی بود، دو تیم به نتیجه مساوی 4 بر 4 دست یافتند تا تیم مازندرانی با 5 امتیاز در رده پنجم جدول هشت تیمی مسابقات باقی بماند.
فرشید کلبادی نژاد (2گل ) علی بابایی و خسرو موجرلو زنندگان گلهای تیم میزبان بودند.
گلهای شاپ قزوین را نیز امید میربزرگی (3گل ) و حمید خرجچیان به ثمر رساندند.
سرپرست تیم فجر قایم گلوگاه پس از پایان مسابقه به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود آنکه قبل از آغاز مسابقات امیدوار بودیم باتکمیل سالن شهید چمران گلوگاه بتوانیم بازیهای خود را در حضور تماشاگران خودی برگزار کنیم، اما تاکنون عملیات اجرایی این سالن ورزشی به پایان نرسیده و بازیهای ما به دلیل مسافت 40 کیلومتری گلوگاه تا رستمکلا با حداقل تماشاگر برگزار می شود.
امیر عظیمی افزود: به دلیل حل نشدن مشکلات مالی توانایی جذب بازیکن جدید و بستن قرارداد مالی با بازیکنان فعلی را نداریم و به همین دلیل جوابگوی نیازهای بازیکنان نبوده و نمی توانیم آنها را به دلیل حضور نیافتن در تمرینات مواخذه کنیم.
وی ادامه داد: برخی از بازیکنان ما به دلیل اشتغال به کار در تمرینات به طور مرتب شرکت نمی کنند و به همین دلیل درروز مسابقه بدون هماهنگی کامل حضور پیدا می کنیم.
سرپرست تیم فجر قایم گلوگاه اظهار امیدواری کرد: با حل شدن مشکلات مالی طبق وعده مدیرکل تربیت بدنی، مسابقات و انجام بازیهای نیم فصل دوم در گلوگاه بتوانیم به جایگاه مناسبی در جدول رده بندی دست پیدا کنیم.ک/3 7331/7330/587 شماره 220 ساعت 19:09 تمام
۰ نفر