۲۴ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4881453
T T
۰ نفر
......................................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/09/86 داخلی.سیاسی.معاون استاندار.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: جهان غرب و به خصوص آمریکا بر سر دانایی و توانایی روز افزون ایران با ما در ستیز و کمکش است.
بگزارش خبرنگار ایرنا ، فیروز احمدی روز شنبه در آیین تجلیل از نخبگان کنکور سراسری استان درمجموعه فرهنگی و هنری فدک اردبیل افزود: آنها می- دانند که ما فناوری تسلیحاتی هسته ای نداریم ، ولی ترس آنها از رشد سلاح دانایی و توانایی ما نشات می گیرد.
وی بیان کرد: امنیت ، عزت و استقلال امروزی ایران اسلامی که به همت جوانان این مرز و بوم و به یمن ایثار جوانان و خون شهدا به دست آمده ، پایدار و همیشگی خواهد بود.
احمدی اضافه کرد: ساماندهی طرح جامع علمی کشور که براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری شروع شده، نیازمند همفکری و بهره گیری از انرژی جوانان و نخبگان این کشور است.
وی خطاب به دانشجویان و پذیرفته شدگان کنکور امسال گفت: طرح جامع علمی کشور زمینه خوبی برای انجام پژوهشهای علمی و زیربنایی موثر فراهم کرده و شما دانشجویان باید از این فضای به وجود آمده نهایت بهره را ببرید.
وی با اشاره به شتاب علمی کشور و رشد 30 درصدی تولیدات علمی در ایران اسلامی بیان کرد : سرانه پژوهشی در کشور با روی کار آمدن دولت نهم بیش از چهار برابر شده است.
وی اظهار داشت: همه مسوولان کشور به فکر افزایش توان و ظرفیتهای علمی کشور هستند و راه نجات ما در این است که به این خودباوری برسیم که خواستن توانستن است.
وی بزرگترین مشکل بشر امروزی را قرار گرفتن دانش نوین و توانایی علمی و فناوری در دست زنگیان مست و عالمان بی عمل دانست وگفت: دانایی اگر با تعهد توام نشود به فتنه گری منجر خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با اشاره به همکاری نخبگان ضددین با استکبار افزود:درچنین شرایطی که جهان دچار شده ، انقلاب اسلامی ایران برای کل دنیا حرف مقبول و انسانی برای گفتن دارد.ک/3 535/618/ 530 شماره 585 ساعت 16:34 تمام
۰ نفر