۱۸ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4877209
T T
۰ نفر
رسید ......................................................................
شیراز ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/9/86 داخلی.اجتماعی.کار و امور اجتماعی مدیرروابط عمومی سازمان کار و امور اجتماعی استان فارس گفت:زمان رسیدگی به پرونده های تشخیص و حل اختلاف ما بین کارگران و کارفرمایان این استان امسال به کمتر از 27 روز رسید.
سهراب مختاری روز یکشنبه در مجمع انتخابات نماینده مدیران در هیات های حل اختلاف مستقر در سازمان کار و اموراجتماعی در شیراز افزود : در راستای ماده 157 قانون کار اصل را بر سازش گذاشته ایم و درهمین رابطه تاکنون تعداد 113 شورای سازش دراتحادیه ها و انجمن های صنفی کارگری و کارفرمایی و تعداد 145 شورا در کارگاه ها و تعداد 18 شورا درادارات کار و امور اجتماعی تشکیل شده است.
وی بیان کرد : تشکیل این شوراها تاثیر بسیار زیادی در حل و فصل اختلافات کارگری و کارفرمایی داشته و همچنین در رابطه با سازماندهی روابط کار در سازمان کار و امور اجتماعی اقدامات جدی انجام گرفته است.
مدیر روابط عمومی سازمان کار و امور اجتماعی فارس بیان کرد: درمورد فصل نهم قانون کار در خصوص انتخاب نماینده کارفرمایان در هیات های حل اختلاف ، این انتخابات فرصت بسیار مناسبی برای انجمن های صنفی کارفرمایی،مدیران، کارفرمایان و مجمع امور صنفی، انجمن هتلداران و بیمارستان ها حهت معرفی نمایندگان خود در این هیات ها می باشد.
مختاری افزود:همه اعضا در فضای کاملا قانونی و باهمکاری کارفرمایان بویژه اعضای هیات نظارت به انتخاب افراد مورد نظر خود اقدام می کنند.
در این نشست پس از معرفی کاندیداها، اعضا از میان 33 نفر کاندیدا تعداد 15 نفر را با رای خود به عنوان اعضای اصلی انتخاب کردند.ک/2 676/515/675 شماره 565 ساعت 16:37 تمام
۰ نفر