۳ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4866389
T T
۰ نفر
.................................................
تهران بزرگ ،خبرگزاری جمهوری اسلامی 03/08/86 داخلی.اقتصادی.اصناف.
رییس مجمع امور صنفی تولیدی و خدمات فنی تهران اعلام کرد طی10سال گذشته بیش از 10 هزار واحد صنفی آلاینده و مزاحم از شهر تهران خارج شده است.
"محمد پورمزرعه" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، افزود : این تعداد واحد صنفی شامل صنوف آلاینده و مزاحم ازجمله آبکاران، مواد شیمیایی، ذوب فلزات، چوب و تخته، آهن فروشان، چرم سازان، فلزکاران و غیره است.
وی اضافه کرد: هم اکنون اعضای این صنوف تاحدود80درصد ازشهر تهران خارج و به شهرک های صنفی منتقل شده اند.
رییس مجمع امور صنفی تولیدی و خدمات فنی تهران ، چهار شهرک صنعتی محل انتقال این صنوف راشهرک صنفی "عباس آباد" در جنوب تهران، شهرک "آهن مکان"، "چرم شهر" و شهرک صنعتی نعلبندان در جنوب غربی پایتخت عنوان کرد.
پورمزرعه با اشاره به اینکه مابقی واحدهای صنفی آلاینده و مزاحم نیز به تدریج باید از شهر تهران خارج شوند، اظهارداشت: زمینه برای انتقال 20 درصد از واحدهای صنفی آلاینده ومزاحم در حال فراهم شدن است.
وی گفت: صنف چوب وتخته با حدود یک هزار عضو به طور کامل از شهر تهران خارج و به منطقه شهرک صنعتی عباس آباد در جاده خاوران منتقل شده است.
وی ادامه داد: همچنین طرح انتقال سنگبری ها و سنگ فروشان از منطقه جنوب تهران نیز در حال انجام است و تاکنون تعدادی از این واحدها منتقل شده است.ک/3 تهرام1611**/7246/1064 شماره 690 ساعت 17:27 تمام
۰ نفر