۱ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4865062
T T
۰ نفر
......................................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/09/86 داخلی.فرهنگی.گردشگری.سفرهای استانی.اردبیل.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت: باتصویب هیات دولت، بزودی کارکنان دولت بن سفرهای ارزان قیمت دریافت می کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، اسفندیار رحیم مشاعی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از چند واحد اقامتی و هتل در شهر گردشگری سرعین افزود: پرداخت این بن ها در کمیسیون اجتماعی دولت مطرح شده و بزودی با تصویب نهایی در جلسه هیات دولت به مرحله اجرا درمی آید.
وی گفت: این سازمان برای ارایه این بن ها به ایرانگردان با شرکتهای بخش خصوصی به تفاهم نهایی رسیده است.
رحیم مشاعی با اشاره به تامین بخشی از هزینه این بن ها از محل اعتبارات رفاهی کارکنان دولت اظهارداشت: ارایه این بن ها در راستای همگانی کردن سفرهای داخلی و توسعه ایرانگردی انجام می شود.
وی همچنین با اشاره به پیشنهاد تصویب 24 منطقه نمونه گردشگری در استان اردبیل طی جلسه استانی امروز هیات دولت گفت: با تصویب این پیشنهادات بخش گردشگری استان به طور چشمگیری رونق خواهد یافت.
وی ازاجرایی شدن سه مورد از مناطق نمونه گردشگری مصوب دور اول سفر هیات دولت و رییس جمهوری به این استان خبر داد و افزود: فعالیت سرمایه گذاری در هفت منطقه از 11 منطقه مصوب پارسال هیات دولت آغاز شده است.
رحیم مشاعی گفت: کلیه مصوبات هیات دولت در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نخستین سفر به استان اردبیل یا اجرا شده و یا درحال اجراست.
وی افزود: در این سفر نیز نگرش دولت به توسعه بخش گردشگری و میراث فرهنگی استان اردبیل ویژه است و با اجرایی پیشنهاداتی که در این سفر به تصویب می رسد، استان اردبیل به قطب گردشگری کشور تبدیل می شود.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جریان دومین دور سفر هیات دولت و رییس جمهوری به استان اردبیل ضمن بازدید از چند طرح عمرانی گردشگری و میراث فرهنگی استان، 11 واحد هتل، هتل آپاتمان و مرکز اقامتی را به طور همزمان در شهر گردشگری سرعین افتتاح کرد.ک/3 535/618/587 شماره 563 ساعت 16:39 تمام
۰ نفر