۲۵ آبان ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4860190
T T
۰ نفر
.......................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/08/86 داخلی.فرهنگی.هفته کتاب.کتاب.
همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و روز کتاب "نماز و مسجد"، 30 کاروان کتاب برای کتابخانه های مساجد سراسر کشور ارسال می شود.
به گزارش روز جمعه ایرنا از ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، این 30 کاروان حامل یکهزار و 500 عنوان کتاب برای 30 استان کشور است که از امروز همزمان با روز کتاب "نماز و مسجد" به سراسر کشور ارسال می شود.
تجهیز 400 کتابخانه مساجد به نرم افزارهای ویژه کتابخانه ای و افتتاح حدود 300 باب کتابخانه، برگزاری سه دوره مسابقه کتابخوانی ویژه کتابداران مساجد، مدیران کانون های فرهنگی و هنری و ائمه جماعات در سطح کشور که با انتخاب 20 نفر در هر دوره همراه خواهد بود، از برنامه های ستاد عالی کانون های مساجد کشور در این هفته است.
همچنین با حمایت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، در هفته کتاب جمهوری اسلامی، ضمن تقدیر از 3 هزار کتابدار مساجد، 600 میلیون ریال بن خرید کتاب به کتابداران این کتابخانه مساجد اهدا می شود.
عضو پذیری رایگان و تجلیل از یکصد کتابدار برتر کتابخانه های مساجد کشور روز چهارشنبه 30 آبان، از دیگر برنامه های کانونهای مساجد در هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران است.
دبیرخانه کانون های مساجد تهران نیز همزمان با دیگر دبیرخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، ضمن برپایی نمایشگاهی 5 روزه با عنوان "مسجد و نماز" در محل مجتمع فرهنگی نور واقع در تهران خیابان جنت آباد شمالی، اقدام به نمایش 800 عنوان کتاب کرده است.
ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور یکهزار و500 باب کتابخانه مساجد با یک میلیون عضو در سراسر کشور را تحت پوشش دارد که این رقم تا پایان سال جاری به حدود دو هزار باب کتابخانه خواهد رسید.
فراهنگ 1927**1070** شماره 163 ساعت 14:18 تمام
۰ نفر