۳۰ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4843015
T T
۰ نفر
......................................................................
زنجان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/07/86 داخلی.اجتماعی.نشست.شورای اداری.
فرماندار ماهنشان، اجلاس سران پنج کشور ساحلی دریای خزر در تهران را یک موفقیت بین المللی برای جمهوری اسلامی خواند.
"خلیل جمشیدی" روزدوشنبه درجلسه شورای اداری این شهرستان گفت: این نشست برخلاف میل باطنی و تلاش های گسترده سران آمریکا و فرانسه، با موفقیت و کمال امنیت برگزار شد و نتایج بسیار مهم و مثبتی به بار آورد.
وی حضور رییس جمهوری روسیه در نشست تهران و شرکت و سخنرانی رییس جمهوری ایران در اجلاس سازمان ملل و دانشگاه کلمبیا را دوپیروزی مهم برای کشورمان دانست که موجب عصبانیت و سردرگمی غربی ها و دشمنان اسلام شد.
فرماندار شهرستان ماهنشان در بخش دیگر سخنان خود، ره آوردهای سفر سال 85 رییس جمهوری و هیات دولت به استان زنجان را یادآور شد و گفت: مردم ماهنشان نیز همچون سایر نقاط استان و کشور از برکات این سفر برخوردار شدند.
مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری زنجان نیز طی سخنانی ، تلاش درجهت تحقق "اتحاد ملی و انسجام اسلامی" را ضروری خواند و افزود: تحقق این مهم ، مسیر رشد و توسعه را هموارتر خواهد کرد.
"زین العابدین شاهمرادی" پیمودن پله های ترقی و پیشرفت را حاصل همبستگی و اتحاد مردم و مسوولان دانست و گفت: خدمتگزاران در دولت نهم تمام تلاش خودرا در خدمت رسانی مطلوب به مردم و شان نظام اسلامی بکار گرفته اند.
وی تاکید کرد: تعامل و همکاری ملت و دولت نهم چیزی نیست که از دیدگاه و منظر افراد واقع بین و اصول گرا پوشیده و بدور مانده باشد. ک/2 7318/595/587 شماره 624 ساعت 15:39 تمام
۰ نفر