۳۰ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4842975
T T
۰ نفر
.....................................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/07/86 داخلی.فرهنگی.اجتماعی.فیلم.قاچاق.سینما.
بیش از 80 هزار فیلم کپی غیر مجاز و غیر اخلاقی در استان های مازندران و همدان کشف و ضبط شد .
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از ستاد هماهنگی مبارزه با محصولات غیرمجاز سمعی و بصری ، بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در سه ماه دوم سال جاری بیش از 56 هزار فیلم کپی غیر مجاز و چهار هزار فیلم غیر اخلاقی کشف و ضبط کرد.
در این اقدام که با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی صورت گرفت، 40 واحد صنفی متخلف پلمپ شد و 162 واحد صنفی عرضه کننده محصولات سمعی و بصری و سینمایی غیر مجاز اخطاریه دریافت کردند.
به گزارش ایرنا ، تمام اقلام کشف شده با هماهنگی مسئولان ذیربط در میدان امام خمینی (ره ) شهر ساری امحا شد.
هم اکنون در این استان 347 فروشگاه عرضه کننده محصولات سمعی و بصری و سینمایی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 230 واحد بدون مجوز فعالیت دارند.
تیم بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در تابستان سال جاری بیش از 20 هزار فیلم کپی غیر مجاز و غیر اخلاقی را کشف و ضبط کرد.
به گزارش ایرنا، دراین عملیات که با همکاری نمایندگان اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت اخلاقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان انجام گرفت، 13 واحد صنفی متخلف پلمپ و به 120 واحد صنفی عرضه کننده محصولات سمعی و بصری و سینمایی غیر مجاز اخطاریه ابلاغ شد.
276 فروشگاه عرضه کننده محصولات سمعی و بصری و سینمایی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 74 واحد بدون مجوز در این استان فعالیت دارند.
فراهنگ 1010/1348 شماره 581 ساعت 15:11 تمام
۰ نفر