۶ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4827677
T T
۰ نفر
.............................................................
تهران بزرک ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/07/86 داخلی.اجتماعی.بسیج.دفاع مقدس.
فرمانده بسیج ناحیه شهید بهشتی تهران گفت: هفته دفاع مقدس نماد ایثار، شهادت، فداکاری، جانبازی و آزادگی ملت غیور ایران در طول هشت سال مقاومت و دفاع است.
سردار عباس شعاعی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال هفته دفاع مقدس درحالی آغازشد که رییس جمهور ایران اسلامی باسخنان خود در سازمان ملل به عزت و عظمت جمهوری اسلامی در جهان افزود.
وی اظهارداشت:امروز جهان اسلامی دیگر هوشیار شده و سخنان رییس جمهور هم باعث سربلندی بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
این فرمانده جنک خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس مهمترین پشتوانه و سرمایه هویتی ما و نسل های آینده است.
شعاعی افزود: دفاع مقدس نشانه خودباوری ملتی است که با رهبری امام راحل توانست در برابر دشمنان بایستد و پیروز شود.
وی گفت: اقشار مختلف مردم در جنک نقش داشته ودرپیروزی سهیم هستند و همه نیز باید در حفظ دستاوردها و انتقال آن به نسل های آینده کوشا باشند.
شعاعی اضافه کرد: دفاع مقدس قطعه باشکوه و زیبایی از دوران انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه از ایثارگران خواست تا نسبت به بیان خاطرات خود از جنک بعنوان یک کار مقدس همت کنند تااین میراث هرچه بهتر و دقیق تر به نسل های آینده منتقل شود.
فرمانده بسیج ناحیه شهید بهشتی گفت: باید به نسل های آینده بگوییم ملت ایران که جز استقلال خواهی و اسلام ، خواسته دیگری نداشت چگونه توانست بدون برخورداری از ابزارهای مادی روز دربرابر همه قدرت های جهان که پشت سر صدام بودند،بایستد.
وی افزود: این موفقیت ها جز به برکت اخلاص و فداکاری مردم و رهبر کبیر انقلاب اسلامی نبود و به برکت خون ها و ایثارگری های این ملت نیز همواره پایدار خواهد بود.
شعاعی گفت: امروز دردهه سوم انقلاب اسلامی وقت آن رسیده است از غفلت هایی که طی سال های پس از جنک و به دلیل کمبودها و مشکلات ، نسبت به دستاوردهای دفاع مقدس پیش آمده بود، عبور کنیم و این میراث گرانقدر را چنان که شایسته است بشناسیم و به جهان بشناسانیم. ک 3 تهرام/687-1344 شماره 251 ساعت 16:52 تمام
۰ نفر