۲۲ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4818207
T T
۰ نفر
نامطلوب اعلام شد ......................................................................
یاسوج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 22/6/86 داخلی.فرهنگی.دفاع مقدس.
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد گفت: همکاری، تعامل و هماهنگی برخی از دستگاه های اجرایی این استان با این بنیاد نامطلوب است.
به گزارش ایرنا، سرهنک عباسعلی فلاحی پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد افزود: دفاع مقدس بهترین الگو برای انجام امور و برنامه ها در حوزه های مختلف و عامل تقویت هویت ملی و دینی به ویژه برای نسل جوان است.
وی، توجه به دستگاه های فرهنگی، تقویت روحیه ایثارگری، بالا بردن روحیه مقاومت و وحدت عمومی در برابر تهدیدهای دشمن، تبیین نقش شجاعت و پایمردی جوانان در سالهای دفاع مقدس و افزایش قدرت فکری و تحلیلی مردم نسبت به حوادث جنک تحمیلی را از مهمترین اهداف ستاد دفاع مقدس عنوان کرد.
فلاحی اظهار داشت: اساس نامگذاری ایام هفته دفاع مقدس بر سه محور وحدت ملی و انسجام اسلامی، تجلیل و تکریم حماسه آفرینان دفاع مقدس و فرهنک سازی استوار است.
وی، از سازمان ها، نهادها و نیروهای مسلح این استان خواست با انسجام، هماهنگی و برنامه ریزی صحیح نسبت به برگزاری هرچه بهتر هفته دفاع مقدس تلاش کنند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بر همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی این استان با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد.
مهندس ناصربختیاری گفت:لازم است مردم، مسوولان و تمام نهادها و سازمان های دولتی و به ویژه نیروهای مسلح این استان با نگاه فرهنگی و اعتقادی نمایش مطلوب و قابل قبولی از عملکرد این استان در هفته دفاع مقدس ارایه دهند.
مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: حضور نداشتن برخی از مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی و غیبت آنان در چنین جلساتی به ویژه در سالی که به نام سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری شده، مایه تاسف و تاثر است.
قادر آشنا افزود: لازم است دستگاه های اجرایی این استان فراتر از کار اداری و بر مبنای عشق و علاقه در میدان حضور داشته باشند و صحنه ای زیبا و به یادماندنی را در هفته دفاع مقدس به نمایش بگذارند.ک/2 2757/563/675 شماره 162 ساعت 11:51 تمام
۰ نفر