۱۹ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4816561
T T
۰ نفر
........................................................
راور، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/06/86 داخلی.اقتصادی.گردشگری.طرح مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری کشور گفت: دولت نهم عزم جدی بر توسعه گردشگری کشور دارد.
به گزارش ایرنا، "مهدی جهانگیری " دوشنبه شب در آیین گشایش نخستین مجتمع خدمات رفاهی و بین راهی استان در راور،افزود: امکانات و جاذبه های گردشگری بسیاری در کشور وجود دارد که هنوز بکر باقی مانده است.
وی به مصوبات سفر استانی رییس جمهور در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: با عملیاتی شدن این مصوبات موتور محرک گردشگری در استانها روزبه روز گرم تر می شود.
جهانگیری گفت: با بسترسازی و ساماندهی که در بخش گردشگری در حال انجام است چشم انداز خوبی برای ایران در جهان ایجاد می شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین توجه به توسعه بخش گردشگری را در این استان بسیار ضروری دانست و گفت:باید از توان استان در این بخش نهایت استفاده را کرد.
" غلامعلی کرمی" افزود: یکی از بخش هایی که در این استان بستر برای سرمایه گذاری محسوب می شود، بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.
وی گفت: مسوولان این بخش تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده و یا در دست اجرا دارند.
کرمی از کسانی که در گشایش نخستین مجتمع خدمات رفاهی و بین راهی استان در راور نقش داشته اند، قدردانی کرد و خواستار تداوم اجرای طرحهای زیربنای گردشگری در این استان شد.
کرمی همچنین خواستار ساخت هتل سه ستاره در جوار این مجتمع خدماتی، رفاهی در راور شد.
"جواد کمالی" معاون عمرانی استانداری کرمان نیز از سرمایه گذاران خواست در این استان سرمایه گذاری کنند و مسوولان نیز در این راه همکاری لازم را با سرمایه گذاران انجام دهند.
مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمان نیز گفت: این مجتمع نخستین و بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی جنوب شرق کشور به شمار می رود که به همت شرکت توسعه گردشگری ایران و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان راه اندازی شده است.
" محمود وفایی " افزود: این طرح در زمینی به مساحت شش هکتار و ساختمان مجتمع دارای یکهزار و 700 متر مربع زیربنا است که با بیش از 15 میلیارد ریال با سرمایه گذاری شرکت توسعه مجتمع های ایرانگردی و جهانگردی " اوج" ساخته شد.ک/2 شبد/7439/623/1856 شماره 707 ساعت 21:17 تمام
۰ نفر