۷ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4809302
T T
۰ نفر
..............................................................
ریاض، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/06/86 خارجی.فرهنگی.ایران.جشن.نیمه شعبان.
همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان،آیین بزرگداشت میلاد حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج ) در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در این آیین معنوی و سرشار از شور و شادی ایرانیان مقیم عربستان سعودی و کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور حضور داشتند.
در این آیین باشکوه "احمد دستمالچیان " کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در عربستان، طی سخنانی ضمن توصیف فضایل منجی عالم بشریت (عج )، میلاد خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص )، بعثت آن پیامبر عظیم الشان و نیز میلاد پر خیر و برکت حضرت مهدی ( عج ) را از اهم حوادثی بر شمرد که جهان بشریت از ازل تاکنون به خود دیده است.
وی با اشاره به آغاز ظهور حضرت مهدی (عج ) یادآور شد: ظهور آن بزرگوار قطعا زمانی است که انسان به درجه ای از کمال و آمادگی و شایستگی برسد.
دستمالچیان گفت: بحث ظهور امام زمان (عج ) سر آغاز امید و حرکت و پویایی انسان به سوی پیشرفت و تکامل است.
وی همچنین یادآور شد: عالم بشریت اکنون با از دست دادن عنصر"معنویت" به دنبال پناهگاهی است که بتواند در سایه آن به امنیت و آرامش برسد.
دستمالچیان اظهار امیدواری کرد: حق به یاری پرودگار و به رهبری امام زمان (عج ) با خیزش و بیداری دل های مومنان و آزادی خواهان جهان عن قریب به نتیجه خواهد رسید.
نظیر چنین مراسمی در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده با حضور اتباع ایرانی و کارکنان این کنسولگری برگزار شد. خاورم/320/1439/1368 شماره 058 ساعت 10:52 تمام
۰ نفر