۴ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4806822
T T
۰ نفر
...........................................................
بندرعباس ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/06/86 داخلی.اقتصادی.عمرانی.هفته دولت.
درسومین روز از هفته دولت عصر روز یکشنبه شش طرح راهسازی درمناطق روستایی و شهری پارسیان از توابع هرمزگان با حضور استاندار و جمعی از مسوولان محلی به بهره برداری رسیدند.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، از این تعداد طرح یک طرح مربوط به شهرداری پارسیان و بقیه توسط راه و ترابری استان اجرا شده است .
مهندس خداداد مقبلی مدیرکل راه و تراری هرمزگان گفت :برای اجرای پنج طرح این اداره کل در منطقه پارسیان شامل راه روستایی قاسم آباد، بتن، هشنیز و روکشهای آسفالته محور برکه دکا به بخش کوشکنار و همچنین روکش آسفالت محور پارسیان به بندرلنگه در مجموع 12میلیاردو 200میلیون ریال هزینه شد.
به گزارش ایرنا همچنین مهندس محسن سالمی شهردار پارسیان نیز گفت: برای بهره برداری از اتوبان ورودی این شهر بطول 5/1 کیلومتر به عرض 45 متر مبلغ شش میلیارد ریال هزینه شد.
براساس این گزارش همزمان با این طرحها از ساختمان فنی و حرفه ای شهرستان پارسیان با دو هزار مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت هفت هزارو460 متر مربع بهره برداری شد.
شکرالله جمالی مدیرکل فنی و حرفه ای استان هرمزگان گفت: برای احداث این طرح، مبلغ هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و محلی هزینه شد .
شهرستان پارسیان (گاوبندی سابق ) با 60 هزار نفر جمعیت در 500 کیلومتری غرب بندرعباس واقع است .ک/2 شبد/667/1856 شماره 756 ساعت 20:50 تمام
۰ نفر