۳ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4804483
T T
۰ نفر
......................................................................
سنندج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 03/05/86 داخلی. اجتماعی. مسابقات قرآن.
نفرات برتر مسابقات قرآن ویژه فرزندان و خانواده های کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب کشور روز چهارشنبه در سنندج شناخته شدند.
این مسابقات با حضور 62 نفر از فرزندان کارکنان یگانهای مستقر در کرمانشاه و کردستان در تالار گلستان، مسجد امام حسین (ع) و مکتب الزهرای لشکر 28 پیاده کردستان در سنندج برگزار شد.
در پایان این مسابقات در رشته قرائت مقطع ابتدایی پسران " مهدی امینی" و در همین مقطع دختران " مریم کولیوندی "از پشتیبانی منطقه یک کرمانشاه مقام اول را کسب کردند.
در رشته قرائت مقطع راهنمایی پسران " محمد رضا عرب" از لشکر 81 کرمانشاه و " میلاد شریفی " در مقطع دبیرستان از پشتیبانی منطقه یک کرمانشاه اول شدند.
در رشته حفظ، مقطع راهنمایی " محمد منتظری " از پشتیبانی منطقه یک کرمانشاه و " علیرضا پور جبرییلی " در مقطع دبیرستان از لشکر 28 کردستان اول شدند.
در رشته قرائت در مقطع دانشجویان " قاسم گنجی " از لشکر 28 کردستان اول شد.
در رشته قرائت مقطع راهنمایی خواهران " پریسا پرورش " و در مقطع دبیرستان " فاطمه گنجی " هر دو از لشکر 28 کردستان اول شدند.
در رشته قرائت دانشجویان خواهران " لیلا محمدی " از لشکر81 کرمانشاه و در مقطع همسران " ثریا رشیدی " از لشکر 81 کرمانشاه اول شدند.
در رشته درک مفاهیم " حمیده یاحق " از لشکر 28 کردستان اول شد.
در رشته حفظ خواهران در مقطع دبیرستان " مهسا محبی " از لشکر 81 کرمانشاه، در مقطع دانشجویان " فریبا قهرمانی " از لشکر 81 کرمانشاه، " پروین مهدی کریمی " از لشکر 28 کردستان، و طاهره جلیلیان " از لشکر 28 کردستان اول شدند.
در رشته حفظ همسران " سیده مریم موسوی " از لکشر 28 کردستان اول شد.
در رشته درک مفاهیم دانشجویان " ایرج پیرحیاتی " و در بخش خواهران " هانیه دادجو " هر دو از لشکر 28 کردستان به مقام اول رسیدند.
در رشته درک مفاهیم مقطع راهنمایی " الهام ذینی " از پشتیبانی منطقه یک کرمانشاه و " سید محمد علی امیری " از لشکر 81 کرمانشاه اول شدند.
در رشته درک مفاهیم مقطع دبیرستان " احسان کهریزی " از لشکر 28 کردستان و در بخش خواهران " آزاده باقری فرد " از لشکر 28 کردستان اول شدند و در مقطع ابتدایی " پویان کهریزی " از کردستان اول شدند.
نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله کشوری مسابقات قرآن نیروی زمینی فرزندان و همسران کارکنان که 9 شهریور ماه امسال در تهران برگزار می شود شرکت می کنند. ک/3 7346/566 شماره 703 ساعت 19:42 تمام
۰ نفر