۲۸ تیر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4797861
T T
۰ نفر
می کنند .....................................................................
مهاباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/04/86 داخلی.اجتماعی.راهیان نور.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهاباد گفت: کاروان های راهیان نور از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در شمالغرب کشور، بویژه استان آذربایجان غربی دیدن خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، سرهنک سلیمان جلیل زاده روزپنجشنبه درجلسه ستاد استقبال از کاروان راهیان نور شهرستان مهاباد افزود: این کاروان ها عمدتا شامل بسیجیان استان های جنوبی کشور می باشند که در سفر خود به آذربایجان غربی از مهاباد و مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در شهرهای مرزی سردشت و پیرانشهر دیدن خواهند کرد.
وی یادآور شد: پیش بینی شده است کاروان راهیان نور در قالب 10 کاروان و به تعداد دو هزار نفر از مرداد تا اواسط شهریورماه امسال به این استان سفر کنند.
سرهنک جلیل زاده اظهارداشت: کاروان های راهیان نور در این سفر یکروزه در شهرستان مهاباد اقامت خواهند داشت و طی آن با خانواده معظم شهدا، امام جمعه، فرماندار و دیگر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو خواهند داشت.
وی گفت: همچنین بسیجیان این کاروان ها از نقاط دیدنی و گردشگری این شهرستان در مدت اقامت خود بازدید خواهند کرد.
سرهنک جلیل زاده خاطرنشان کرد: راویان فتح از آذربایجان غربی و تهران این کاروان ها را در سفر به این استان همراهی خواهند کرد.
وی افزود: برای استقبال از کاروان راهیان نور ستادی در فرمانداری مهاباد تشکیل شده تا بنحو مطلوبی از این بسیجیان در طول مدت اقامتشان در این شهرستان پذیرایی نمایند.ک/2 584/587 شماره 254 ساعت 12:34 تمام
۰ نفر