۱۸ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4791238
T T
۰ نفر
...........................................................
سنندج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/05/86 داخلی. اجتماعی. امر به معروف و نهی از منکر.
معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر می تواند جامعه اسلامی را به عنوان الگو به جهان ارایه کند.
حجت الاسلام " جواد صادق زاده " روز پنجشنبه در همایش احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی ازمنکر، همه اعمال انسان در مقابل این فریضه الهی قابل مقایسه نیست.
وی گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر موجب تقویت ابعاد معنوی جامعه و در نتیجه کاهش ناهنجاریهای اجتماعی شده و جامعه را به سمت اصلاح سوق می دهد.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر در حقیقت یاری کردن دین خداست و هر کس دین را یاری کند خداوند نیز او را یاری خواهد کرد.
وی بعثت پیامران را بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر دانست، گفت: مسوولان در نظام اسلامی باید این فریضه الهی را سرلوحه کار قرار دهند چون در غیر این صورت برای دین و جامعه بازدهی مناسب نخواهند داشت.
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان نیز در این همایش ائمه اطهار(ع) را الگوی مناسب برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی دانست.
حجت الاسلام سید " موسی موسوی " گفت: ائمه اطهار (ع) با سکوت نکردن در برابر ظلم و جور بزرگترین درس زندگی، یعنی امر به معرو و نهی از منکر به بشریت ارایه کردند.
وی افزود: براساس سیره قرآن کریم امر به معروف و نهی از منکر بهترین مظهر ذکر خداوندی است که باید در جامعه اسلامی نهادینه شود.
وی مجموعه دولت نهم را بخاطر احیای ارزشهای دینی از برکات نظام دانست و افزود: دولت نهم دین را در راس امور قرار داده و این بزرگترین دستاورد این دولت است.
همایش یک روزه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارخانجات استان کردستان با حضور استاندار کردستان، فرمانداران، مدیران دستگاههای دولتی و کارخانجات استان در تالار مولوی کرد دانشگاه کردستان در سنندج برگزار شد.ک/2 568/566 شماره 450 ساعت 17:59 تمام
۰ نفر