۱۸ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4791221
T T
۰ نفر
.....................................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/05/86 داخلی.اجتماعی.المپیاد.ورزشی.
پنجمین المپیاد عملیاتی ورزشی آتش نشانان و امدادگران کشور به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس شهرداری ها در ایران، 22 مرداد امسال در مشهد برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در رشته های ورزشی دو 100 متر، دو 400 متر امدادی ، آبرسانی از منابع روباز و طناب کشی به مدت چهار روز برگزار می شود.
حسن جعفری افزود: در این المپیاد از پنج منطقه کشور 200 شرکت کننده در قالب 10 تیم در مجموعه فرهنگی ورزشی آستان قدس رضوی به رقابت می پردازند.
او افزود: از منقطه یک کشور تیم های مشهد و زاهدان، از منطقه دو تیم های کرج و سنندج ، از منطقه سه تیم های تهران و آمل از منطقه چهار اصفهان و شیراز و از منطقه پنج تیم های قم و خرم آباد به این دوره از مسابقات راه یافتند.
وی بیان کرد: نفرات برتر و منتخب هر دوره از مسابقات به تیم ملی آتش- نشانان و امدادگران کشور دعوت خواهند شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، توانمندی جسمانی در آتش نشانان را یکی از فاکتورهای اساسی در کار عملیاتی دانست.
جعفری با تاکید بر افزایش سطح توانمندی های آتش نشان مشهد گفت : هم اینک در تمامی ایستگاه های آتش نشانی شهر مشهد ، تجهیزات بدنسازی و زمین های والیبال و فوتبال وجود دارد تا نیروهایمان به یک حد ایده آل از توانمندی های جسمانی دست یابند.ک/1 7500/662/659 شماره 434 ساعت 17:32 تمام
۰ نفر