۱۸ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4791099
T T
۰ نفر
................................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/05/86 داخلی.جامعه اطلاعاتی.گردهمایی نخستین گردهمایی سالانه خانواده فناوری اطلاعات ایران اواخر مردادماه در منطقه ویژه اقتصادی ارک جدید بم واقع در کرمان، استان پیشگام دولت الکترونیکی برگزار می شود.
مسوول کمیته اطلاعرسانی این گردهمایی با بیان این مطلب گفت: این نشست به همت دانشگاه شهید بهشتی، چند شرکت خصوصی و با حمایت تعدادی ارگان دولتی به شکل چندین هم اندیشی با سرفصل های مسایل روز بازار فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
"جواد خموشی" روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی "مطرح شدن نقطه نظرات مختلف در خصوص علل اصلی رکود بازار فناوری اطلاعات و راهکارهای برون رفت از آن" و "هماهنگی در چگونگی کمک به بهبود بازار فناوری اطلاعات" است.
وی بیان داشت: پاسخ برخی مقامات اجرایی و سیاستگذار این حوزه به پرسش های نمایندگان بخش خصوصی و پیگیری نتایج گردهمایی از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی به شمار می رود.
به گفته وی، در این گردهمایی مدیران ارشد شرکت های فعال در صنعت فناوری اطلاعات ایران، اساتید مطرح دانشگاهی و برخی از مقامات دولتی حضور خواهند داشت.
علمی/ 9130/1840 شماره 291 ساعت 13:22 تمام
۰ نفر