۱۸ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4791073
T T
۰ نفر
.........................................................
گرگان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/05/86 داخلی.اقتصادی. صنعت و معدن.
رییس اداره خدمات صنعتی سازمان صنایع و معادن گلستان گفت: از ابتدای اجرای آیین نامه گسترش بنگاه های کوچک اقتصادی زودبازده تا به امروز 79 واحد تولیدی، تسهیلات سرمایه در گردش از بانکهای عامل استان دریافت کردند.
"محمدمهدی کاظمی" روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد از میان 142 واحد تولیدی استان بوده که برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به بانکهای عامل استان معرفی شدند.
به گفته وی، علاوه بر واحدهایی که تسهیلات خود را دریافت کردند با شش واحد دیگر نیز عقد قرارداد شده و تسهیلات مابقی واحدها نیز پس از بررسی در کمیته های کارشناسی و منتخب از سوی بانکهای عامل استان پرداخت می شود.
کاظمی، رقم ریالی تسهیلات دریافت شده یا آنهایی را که با بانک قرارداد منعقد کردند 203 میلیارد و 644 میلیون ریال اعلام کرد و توضیح داد: پرداخت بموقع و زودهنگام این تسهیلات موجب تقویت و تثبیت اشتغال و توسعه واحدهای تولیدی صنعتی استان می شود.
کاظمی، تعامل بیش از پیش بانکهای عامل و دستگاه های اجرایی ذیربط، تسهیل شرایط دریافت وثیقه های موردنظر بانکی و تسریع در ارزیابی واحدها و نیز افزایش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات به بیش از یک سال را خواستار شد.
7464/579/508 شماره 265 ساعت 13:02 تمام
۰ نفر