۲۵ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4778340
T T
۰ نفر
...............................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/03/86 داخلی.سیاسی.عبادی.نمازجمعه.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: عامل تمام ناامنی ها و جنایات مختلف عراق اشغالگران آمریکایی و انگلیسی هستند.
حجت الاسلام والمسلمین " محمدعلی صدوقی " در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: اشغالگران کشور اسلامی عراق که مدعی برقراری رفاه ، آسایش و امنیت برای مردم بودند ، امروز عاملان اصلی همه جنایتها در این مملکت هستند.
وی ، با تسلیت مصیبت هتک حرمت حرمین شریفین امامان معصوم (ع) در سامرا اضافه کرد: درحالیکه صدای دروغین آزادیخواهی قدرتهای چپاولگر جهان را فرا گرفته ، در کشور تحت اشغالشان فجیع ترین اعمال ضد بشری با حمایت خودشان رخ می دهد.
امام جمعه یزد ، در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز شهادت اعضای موئتلفه اسلامی در سال 44 بدست رژیم ستمگر پهلوی گفت: این شهدای عزیز با رعایت موازین شرعی تصمیم بزرک و انقلابی گرفتند و به وظیفه الهی خود عمل کردند و در راه مقدس اسلام عزیز جان خود را فدا نمودند.
حجت الاسلام صدوقی همچنین صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره ) درمورد تاسیس جهاد سازندگی را یادآور شد و اظهار داشت: این دستور امام راحل نشات گرفته از تفکر کمک به محرومان و مناطق دورافتاده و روستایی بود که منشا خیرات فراوانی شد.
وی افزود: جهادگران در سازندگی کشور بخصوص مناطق محروم سربازان پیشگام بودند و در هشت سال دفاع مقدس نیز از رزمندگان برتری نام گرفتند که خدمات ارزنده آنها در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است.
امام جمعه یزد ، در ادامه به شهادت دکتر مصطفی چمران به عنوان مجاهدی بزرک اشاره کردند و همچنین رحلت آیت الله العظمی قمی (ره ) در هفته اخیر را مصیبتی بزرک برای جهان اسلام خواندند. ک/2 1027/566 شماره 217 ساعت 22:15 تمام انتهای پیام C25.58-22-15
۰ نفر