۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4761080
T T
۰ نفر
.....................................................
خرم آباد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/02/86 داخلی.اجتماعی.ستاد.
ستاد سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی یکشنبه در شهرستان پلدختر لرستان تشکیل شد.
معاون فرماندار پلدختر در آیین آغاز بکار این ستاد در پلدختر گفت: به منظورتحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اعلام سال 86 به نام سال "اتحاد ملی" و "انسجام اسلامی" و اجرایی شدن اهداف آن، این ستاد در شهرستان پلدختر تشکیل شده است.
"جعفر طولابی" اظهار داشت:انتخاب عنوان اتحاد ملی و انسجام اسلامی با توجه به نیاز واقعی و شرایط خاص زمانی صورت گرفته است.
وی گفت: دستهای تفرقه افکن در داخل کشور و عوامل ضد وحدت در جهان اسلام اکنون بیش از هر زمان دیگر فعال شده و مقابله با آنها به هوشیاری و تلاشی مضاعف نیاز دارد.
او تکیه بر قومیتها، منافع شخصی و جناحی، دلبستگی های مادی ، بدبینی ها و تفسیرهای متحجرانه از دین و دینداری را مهمترین آفتهای تهدیدکننده اتحاد ملی عنوان کرد.
وی حفظ وحدت و انسجام ملی و اسلامی را مهم برشمرد و گفت: محور اتحاد ملی باید ولایت فقیه باشد.
طولابی با اشاره به توطئه های دشمن برای دامن زدن به اختلافات درونی در کشور افزود:اتحاد ملی،نیاز جدی کشور برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است.
او گفت: امروز دشمن به ترفندهای مختلف برای فروپاشی نظام متوسل شده و از راهبردهای آنها در این زمینه ایجاد تفرقه در صفوف منسجم ملت ایران است.
طولابی اظهار امیدواری کرد با تشکیل این ستاد یکپارچگی مردم محکم تر، و اتحاد ملی و انسجام اسلامی بیش از پیش تحقق یابد. ک/2 631/632/551/640 شماره 143 ساعت 26:11 تمام انتهای پیام C30.11-26-58
۰ نفر