۹ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4746646
T T
۰ نفر
.....................................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/02/86 داخلی.ورزشی.تربیت بدنی.هدف.ورزش.مازندران.
مدیرکل تربیت بدنی استان مازندران اصلی ترین هدف ورزش این استان را در سال 1386 ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد.
"سیدهادی حسینی" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا همچنین سالم سازی فضاهای ورزشی و حمایت و نظارت بر آنها را یکی دیگر از اهداف اساسی ورزش استان دانست و افزود : تقویت و ارتقای جایگاه زنان در ورزش با توجه به آن که یکی از بخش های اصلی جامعه را تشکیل می دهند در ردیف اولویتهای اداره کل تربیت بدنی مازندران جای گرفته است.
وی ایجاد توانمندی مشارکت حداکثر بخش خصوصی را مهم توصیف کرد و بیان داشت : برای ایجاد انگیزه ، عزم ملی و تقویت اقتدار ورزش می کوشیم.
مدیرکل تربیت بدنی مازندران به هدف ایجاد 52 فضای ورزشی در 52 هفته سال 1386 اشاره کرد و گفت : توسعه ورزش همگانی با محوریت شهری و روستایی یکی دیگر از اهداف ورزش استان را در سال 1386 تشکیل می دهد.
وی افزود : اگر بخواهیم سرانه فضاهای ورزشی استان را به یک متر برسانیم 318 میلیارد تومان بودجه می خواهیم در صورتی که سهم استانی ما در برنامه بودجه 28 میلیارد تومان تعیین شده است.
حسینی تصریح کرد : در چنین شرایطی جلب اعتماد مردم و مشارکت بخش خصوصی تنها راه چاره برای کمک کردن به ورزش و پرکردن این فاصله است.
وی از حضور خود در تمرینات تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران خبر داد و تاکید کرد : تمام کشتی گیران و مربیان مازندرانی برای موفقیت تیمهای ملی با انگیزه بالا تلاش می کنند.
"سید هادی حسینی" گفت : با "مرادمحمدی" ، "علی اصغربذری" ، "بهنام طیبی" ، "حسن رنگرز" و "رضا سیم خواه" و باقی ملی پوشان مازندرانی چه در لباس کشتی گیری و چه در کسوت مربیگری صحبت کردم و به آنان خسته نباشید گفتم.
وی گفت : یقین دارم که کشتی گیران و مربیان مازندرانی در تیمهای ملی موفق خواهند بود آنها به دور از حاشیه تنها برای رسیدن به افتخاری بزرک برای ایران می کوشند.ک/3 506/7327/ ا/402 شماره 302 ساعت 11:13 تمام انتهای پیام C09.13-11-24
۰ نفر