۳۱ فروردین ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4740506
T T
۰ نفر
....................................................................
شیراز ، خنج خبرگزاری جمهوری اسلامی 31/1/86 داخلی.هیات دولت.فارس.
همزمان بابیست وهفتمین سفراستانی رییس جمهوری به استان فارس، وزیر آموزش و پرورش درنشست شورای اداری شهرستان خنج برعزم دولت برای رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور تاکید کرد.
محمود فرشیدی روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان خنج سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان فارس را موقعیتی برای شناسایی نیازهای اساسی و زیر بنایی این استان و فرصتی برای برنامه ریزی و حل مشکلات مردم دانست.
نماینده مردم لارستان و خنج در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه این شهرستان دراین نشست به بیان مهمترین نیازهاوقابلیت های توسعه شهرستان خنج پرداختند.
احداث نیروگاه یک هزارمگاواتی برق خنج که مراحل اجرایی آن در دست انجام است، احداث فرودگاه خنج، توسعه محورهای مواصلاتی خنج به عسلویه، جهرم و فیروزآباد، توسعه بیمارستان و احداث چند مرکز درمانی در مراکز بخش ها و دهستانهای تابعه و تسریع در تکمیل سد لاغر و زهکشی دشت سیف آباد از اهم نیازهای شهرستان خنج است که در این نشست مطرح شد.
همچنین احداث راه آهن خنج - عسلویه و نیز اتصال آن به خط راه آهن بافق بندرعباس،تامین آب آشامیدنی شهرکهای اقماری خنج و روستاهای تابعه، توسعه و احیای مراتع، احداث دو سالن ورزشی، ایجاد اردوگاه و باشگاه فرهنگیان و توسعه صنعت گردشگری از دیگر نیازهای شهرستان خنج اعلام شد.
شهرستان خنج درجنوب فارس واقع شده و فاصله مرکز آن با شیراز265 کیلومتر است.
بیست و هفتمین سفر استانی هیات دولت از روز دوشنبه به فارس آغاز شد و هریک از اعضای هیات دولت به نمایندگی از دولت ضمن حضور در شورای اداری یک شهرستان استان فارس، مسائل و مشکلات آن شهرستان را برای ارائه درنشست هیات دولت بررسی کردند.
7367/679/675 شماره 346 ساعت 13:20 تمام انتهای پیام C31.20-13-44
۰ نفر