۱۸ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4716718
T T
۰ نفر

غزه در آتش و خون/

۱۸ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4716718
تظاهرات کودکان، صحنه جدید حمایت از غزه ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/18 سیاسی.کودکان.تظاهرات.غزه تهران - تظاهرات کودکان برای حمایت از غزه، صحنه جدیدی از تظاهرات در عرصه سیاسی شده است.
به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، شبکه تلویزیونی الجزیره قطر روز چهارشنبه اعلام کرد یکی از برجسته ترین فعالیت های مردمی در کرانه غربی برای حمایت از مردم غزه، تظاهرات کودکان بود.
تصاویر اجساد تکه تکه شده کودکان غزه، کودکان کرانه غربی رود اردن را هم به فریاد درآورد. آنان با حنجره های کوچک خود، شعارهایی بسیار بزرگ تر از سنشان را بر زبان آوردند.
این تظاهرات در مناطق مختلف از جمله نعلین واقع در غرب رام الله، جنین واقع در شمال کرانه با حضور دانش آموزان در خیابان ها آغاز شد. آنان تصاویر کودکان شهید غزه را در دست داشتند.
در سودان هم کودکان با برگزاری راهپیمایی گسترده ای، همدردی خود را با کودکان غزه اعلام کردند. هزاران دانش آموز با برگزاری تظاهرات در مرکز شهر خارطوم، یادداشت اعتراض آمیزی را به نماینده سازمان ملل در سودان تسلیم کردند.
آنان در این یادداشت، خواستار توقف فوری جنگ علیه غزه و پایان دادن به رنج های کودکان در زیر آتش اشغالگران شدند. این کودکان خطاب به رهبران عرب تاکید کردند: اگر چیزی برای کمک به مردم غزه ندارند، دستکم همبستگی و همدردی خود را با اهالی غزه اعلام کنند.
صویر1369**1491** شماره 070 ساعت 10:35 تمام
۰ نفر