۱۸ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4716677
T T
۰ نفر

غزه در آتش و خون /

۱۸ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4716677
روزنامه نگاران اردنی در همبستگی با مردم غزه راهپیمایی می کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/18 سیاسی.اردن.خارجی.فلسطین امان - شورای سندیکای روزنامه نگاران اردن اعلام کرد: برای همبستگی با مردم و روزنامه نگاران محاصره شده در غزه و کرانه باختری روز شنبه آینده راهپیمایی برگزار می کند.
این شورا در جلسه ای که سه شنبه شب به ریاست عبد الوهاب زغیلات رییس سندیکای روزنامه نگاران اردن تشکیل داد، تصمیم گرفت مبلغ سه هزار دیناراردن ( هر دینار 43ر1 دلار) را از طریق سندیکاهای اصناف به مردم غزه اهدا کند .
رسانه های اردنی در کنار مردم این کشورعلیه تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه موضع گیری کرده و جنایات صهیونیست ها را در این جنگ به خوبی منعکس می کند .
در روزنامه های اردن آگاهی هایی جهت تشویق شهروندان به انجام وظایف خود از طریق تجمعات، اهدای کمک های مالی ، دارویی و مواد غذایی به مردم محاصره شده غزه هر روز منتشر می شود .
شورای سندیکای روزنامه نگاران اردن با آغاز تجاوزات اسراییل به غزه از تمامی رسانه ها به ویژه صدا و سیمای این کشور خواست به هیچ وجه با افراد صهیونیست گفت و گو نکنند زیرا که آنان سعی می کنند جنایت های رژیم صهیونیستی را توجیه کرده و از طریق این رسانه ها تبلیغات مسموم خود را ارایه دهند .
خاورم **240** شماره 027 ساعت 03:33 تمام
۰ نفر