۱۴ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4690038
T T
۰ نفر

مقام حزب الله: آمریکا از لبنان مایوس شده است

۱۴ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4690038
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/14 سیاسی.لبنان.آمریکا.حزب الله بیروت - معاون دبیرکل حزب الله گفت: آمریکا از لبنان مایوس شده است.
به گزارش ایرنا از بیروت، شیخ نعیم قاسم روز پنجشنبه در آیینی در بیروت گفت: آمریکا، لبنان را تجربه و با تمام قدرت در امور داخلی کشور ما دخالت کرد تا معادله داخلی لبنان را تغییر دهد ،اما متوجه شد که ما به کسی اجازه نمی دهیم لبنان را صحنه بازی خود قرار دهد.
وی اظهار داشت: آمریکا به رغم تلاش برای تصویب قطعنامه 1559 ، به راه انداختن جنگ تابستان 2006 اسراییل علیه لبنان ، حمایت از دولت غیر قانونی قبلی و دخالت عربی و غربی، نتوانست کاری از پیش ببرد و به اهدافش در لبنان برسد.
شیخ نعیم قاسم با اشاره به تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان، گفت: مقاومت در لبنان تنها ضد اسراییل عمل می کند و اگر با آن با دشمنی برخورد شود، از خود دفاع خواهد کرد.
معاون دبیرکل حزب الله، سفر میشل عون رییس حزب آزاد ملی به سوریه را تاریخی خواند و افزود: این سفر موجب از بین رفتن مشکلات ساختگی بین دو ملت شد و عون با سربلندی به سوریه رفت و باعث ارتقای جایگاه لبنان و مسیحیان شد.
عون روز چهارشنبه برای سفری پنج روزه در صدر هیاتی ، راهی دمشق شد و با استقبال گرم مسوولان سوریه و بویژه بشار اسد رییس جمهوری روبرو شد.
خاورم 2082 ** 265 شماره 698 ساعت 23:01 تمام
۰ نفر