۹ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4657882
T T
۰ نفر
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/09 سیاسی.خانه احزاب .همایش فصلی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: سازوکار ورود به عرصه انتخابات آتی ریاست جمهوری در دست بررسی است.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، غلامرضا مصباحی مقدم روز پنج شنبه درحاشیه بیست و چهارمین همایش فصلی خانه احزاب ایران درجمع خبرنگاران افزود: انتخاب سازوکار برای ورود به عرصه انتخابات موضوع مورد بحث ماست تا بدانیم که به چه نحوی می توانیم وارد انتخابات شویم و می توانید نتیجه آن را از سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کسب کنید.
خبرنگاری پرسید: روز گذشته آقای عظیمی پیشنهادی در خصوص تشکیل پارلمان اصولگرایان داده است، آیا با شما در این زمینه رایزنی شده و از این کار استقبال می کنید؟ مصباحی مقدم پاسخ داد: من تصور خاصی در این خصوص ندارم، با من هم این موضوع مطرح نشده است.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص گزارش طرح تحول اقتصادی دولت اظهار داشت: گزارش روز یکشنبه آینده که در صحن علنی مجلس ارایه می شود، مربوط به جلساتی است که در خصوص طرح تحول اقتصادی داشته ایم و کارگروهی که در این خصوص تشکیل شده و مدل های آنالیز داده های مربوط به هدفمند کردن یارانه ها است.
مصباحی مقدم گفت: این گزارش حاکی از این است که چه کارهایی در خصوص طرح تحول اقتصادی انجام داده ایم و به چه نتایجی رسیده ایم.
نماینده مردم تهران در مجلس توضیح داد: سه مدل معروفی که دانشگاه ها در زمینه تحلیل مسایل اقتصادی از آنها استفاده می کنند، کارشناسی شده که آیا با تغییر و تحولاتی که می خواهد در قیمت ها داده شود، متناسب است یا خیر؟ وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر تحلیل از بازگشت ناطق نوری برای اجماع اصولگرایان، اظهار داشت: اگر وی بپذیرد، عنصر خوبی برای ورود به عرصه کاندیداتوری ریاست جمهوری است اما ایشان زیربار نرفته اند.
سیام 9130** شماره 378 ساعت 14:41 تمام
۰ نفر