۱۱ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4635939
T T
۰ نفر
...................................................
گناوه ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/7/87 داخلی.اجتماعی.مسافرت.
دبیر ستاد تسهیلات سفر گناوه گفت: در اولین تعطیلات پاییزی حدود 10 هزار مسافر وگردشگر از روزچهارشنبه وارد این شهرستان شمالی استان بوشهر شدند.
سید فتحاله گمارونی پنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه معتدل شدن هوای این شهرستان ساحلی ودوسه روز تعطیلی پایان هفته از روزگذشته خیل عظیمی ازمسافران و گردشگران به سمت این شهرستان سرازیر شد.
وی بیان کرد: فعالیت ستاد تسهیلات سفر در این شهرستان با تدبیر مسوولان وباتوجه به موقعیت گردشگری منطقه در تمام فصول سال، بصورت دایم در آمده و تمام تلاش اعضای ستاد برای تامین امکانات رفاهی مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان بکار گرفته می شود.
گمارونی اظهارداشت: از ابتدای هفته جاری تمهیدات لازم برای رفاه وآسایش میهمانان بویژه درکنار ساحل و مرکز شهر گناوه که بیشترین حجم مسافران در این نقاط متمرکز می باشند، صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه اغلب مسافران از استان های کرمانشاه، فارس،خوزستان و کهگیلویه وبویراحمد می باشند، گفت:پیش بینی می شود که در روز جاری و فردا نیز بر تعداد ورود مسافران افزوده شود.
دبیر ستاد تسهیلات سفر گناوه برخورداری از سواحل زیبا درکنار خلیج فارس و وجود مجتمع های بزرگ تجاری عرضه کالاهای خارجی در بندر گناوه را از عمده جاذبه های گردشگری منطقه برای مسافرت هموطنان به این شهرستان دانست.
وی گفت: بدلیل این جاذبه ها در تعطیلات نوروز گذشته نزدیک به دو میلیون نفر از هموطنان وارد این شهرستان شدند.
شهرستان گناوه با جمعیتی بیش از 83 هزار نفر در شمال استان بوشهر و درکنار خلیج فارس واقع است. ک/3 637/681/675 شماره 145 ساعت 12:25 تمام
۰ نفر