۸ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4611128
T T
۰ نفر
.....................................................................
کرمانشاه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/06/87 داخلی.اجتماعی.هفته.دولت.
وزیر رفاه گفت:آغازبه کار ساخت پالایشگاه کرمانشاه کاری بزرگ است و در صورت اتمام این پروژه صنایع پایین دستی ایجاد می شود که به رونق اقتصادی استان می انجامد.
به گزارش خبرنگار ایرنا "عبدالرضا مصری"روز جمعه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود:احداث صنایعی مانند پتروشیمی از پیامدهای احداث پالایشگاه 150 هزار بشکه ای کرمانشاه است که خود پیدایش مشاغل متعددی را برای شهروندان کرمانشاهی به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد:دراین پالایشگاه وصنایع جنبی آن پیش بینی شده حدود سه هزار نفر به کار مشغول شوند که تنها برای امر حمل و نقل این کارگران حدود 500 دستگاه اتوبوس ، همچنین مواد غذایی و خوراکی مانند حبوبات و گوشت و.. لازم است که از راه تامین این اقلام بخشهای وسیعی از کسبه و سایر هم استانیها منتفع می گردند.
وی شاخصهای تبیین عملکرد هر دولت را میزان رضایتمندی مردم نسبت به رفتار و سلوک آن دولت ، نظرات خبرگان و دلسوزان نظام همچنین نظرات و رضایت مقام رهبری از عملکرد دولت توصیف کرد و افزود: خوشبختانه این دولت از هر دولت دیگری بیشتر وجه مردمی بودن را دارد و در نشست اخیر اعضای هیئت دولت با رهبری نظام ، ایشان نیز مهر تایید بر اقدامات و کارهای این دولت نهادند.
وی بااشاره به فرازی از سخنان اخیر رهبر انقلاب پیرامون مجموعه دولت و بیان اینکه ایشان با هیچکس تعارف ندارد افزود: این دولت گرایشات سکولاریستی بعضی از مدیران را سد کرد و شعارهای ابتدای انقلاب را نیز زنده نمود.
وی سفرهای دوره ای هیئت دولت به استانهای کشور را حرکتی بی نظیر و دارای خیر و برکت عنوان کرد و گفت: امروز بهترین دلیل برای اثبات این مدعا آغاز علیات ساخت پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه می باشد که شخص رییس جمهور برای به نتیجه رسیدن آن پافشاری زیادی داشتند.
وی بااشاره به اینکه دولت همواره از نقد و نقادی منصفانه و سازنده حمایت نموده است گفت: متاسفانه امروز بعضی گروهها و جریانات به نام نقد دارند دولت و وجهه آنرا تخریب می کنند.
وی گفت: همانگونه که رهبر انقلاب نیز بیان کردند امروز بدخواهان نظام همانند جنگ احزاب دست به دست هم داده اند تا نه تنها دولت بلکه نظام را نیز مورد حملات تخریبی خود قرار دهند.
وی با اشاره به طرح تحول اقتصادی دولت گفت: دولت شبانه روز در تلاش است تا با پیاده نمودن این طرح هم تورم را کاهش دهد و هم تحولات بزرگ اقتصادی را در کشور اجرا کند.
وی ادامه داد: تا کی ما باید شاهد آن باشیم که عده ای که درآمد بیشتر دارند از یارانه های دولت نیز سهمشان بیشتر باشد؟ مصری افزود: تحول اقتصادی ضمن اینکه از بین بردن رانتها را نشانه رفته است دارای این پیام اولیه انقلاب نیز هست که در انقلاب ما آخرین ها باید اول باشند.
وی طرح تحول بزرگ اقتصادی کشور را در راستای ایجاد شکوفایی و رونق اقتصادی در کشور و نیز اموری چون اصلاح نظام بانکداری و قطع دست امثال "شهرام جزایری"ها خواند.
571/1547 شماره 296 ساعت 15:37 تمام
۰ نفر